Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 11:48

Dat ik alweer zwaar last heb van m'n hooikoorts -O-

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 12:15

Dat de zon blijkbaar alweer mijn zonneallergie triggert en mijn hand nu ontieglijk hard jeukt en er kleine bultjes zitten.. Letterlijk een paar dagen zon en het is alweer zo ver.. bah.

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 12:29

LoeOrange schreef:
Dat ik al 4 maanden verkouden ben en daar nu de griep overheen is gekomen. Nu ook twee, wel heel bijzondere, onstoken ogen. Kan gelukkig vandaag bij de dokter terecht. Maar heb mij ziek gemeld op het werk en daar heb ik echt een hekel aan. Ga mezelf dan schuldig voelen dat ik collega’s heb laten zitten vandaag ondanks dat ik weet dat het niet zo zwaar wordt gewogen. Daarbij had ik echt leuke projecten op het werk deze week en weet ik niet of ik er bij ga zijn..

Kijk eens rond hoeveel mensen zich om een dwarse scheet ziekmelden. Ook jij mag je een keer een dag of wat thuis miserabel voelen en lekker netflixen ipv op het werk proberen er met pijn en moeite nog iets productiefs uit te wurmen!

nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 12:54

Dat vannochtend de hond tegen mijn schone broek aansprong.

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 12:57

Dorus schreef:
LoeOrange schreef:
Dat ik al 4 maanden verkouden ben en daar nu de griep overheen is gekomen. Nu ook twee, wel heel bijzondere, onstoken ogen. Kan gelukkig vandaag bij de dokter terecht. Maar heb mij ziek gemeld op het werk en daar heb ik echt een hekel aan. Ga mezelf dan schuldig voelen dat ik collega’s heb laten zitten vandaag ondanks dat ik weet dat het niet zo zwaar wordt gewogen. Daarbij had ik echt leuke projecten op het werk deze week en weet ik niet of ik er bij ga zijn..

Kijk eens rond hoeveel mensen zich om een dwarse scheet ziekmelden. Ook jij mag je een keer een dag of wat thuis miserabel voelen en lekker netflixen ipv op het werk proberen er met pijn en moeite nog iets productiefs uit te wurmen!


Daar heb je zeker gelijk in. Soms moet ik het gewoon van een ander horen denk ik. Want ik heb inderdaad de afgelopen weken mijn dagen met een hoop ibuprofens en neusspray doorstaan. Bedankt hiervoor _/-\o_ :o

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 13:56

Dit treurig gedrag van puberende klasgenoten, die het nodig vinden om anderen naar beneden te halen.

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 14:09

nicole_floor schreef:
Dat vannochtend de hond tegen mijn schone broek aansprong.


Mijn hond kotste over mij heen, dus ach :')

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 14:12

Mensen die te laat komen..... we spreken 1 uur af en je bent er nu nog niet. Erg fijn......

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 14:23

Marocje schreef:
Boompje1985 schreef:
Dat het hier weer riekt naar kattenzeik... Ik kan niks in de tuin kan laten staan alles wordt gelijk onder gezeken, gekotst of gescheten. Als iemand nog een katten werend middel weet wat echt werkt dan hoor ik het graag! Ik ben het goed zat dat ik zo vaak bezig ben met de rotzooi van een ander op te ruimen. -:(-

Niet schoonmaken met bleek, dat trekt juist aan. Net als allesreinigers. Azijn helpt goed, gaat de geur tegen (neutraliseert) en houdt ze weg. Heb ook van spul gehoord wat ze echt weg houdt, maar weet niet wat dit was. Kan hetnog wel navragen?


Ja van de bleek was ik op de hoogte ik gebruik dus alleen azijn om de stoelen en dergelijke schoon te maken. Als je het wilt navragen zou ik dat fijn vinden! Sinds mn hond er niet meer is het absurd toegenomen.

Iemand had het nog over zo'n verjager met irritant geluid dat is geen optie (word ik gek en ik denk niet dat mn kip er blij van word) maar fijn dat je meedenkt!

Ik denk dat ik me ook maar eens moet gaan verdiepen in stroomdraden om de katten buiten mijn tuin te houden. Of een schuine constructie op de schutting en schuur plaatsen. Het is gewoon bagger dat ik eerst de tuin moet uitmesten voor mn dochter naar buiten kan.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 14:24

Aan mensen.

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 14:38

Lau schreef:
Mensen die te laat komen..... we spreken 1 uur af en je bent er nu nog niet. Erg fijn......


Personen hebben niets laten weten? Ik ben zelf nooit zo'n ster in op tijd komen maar als ik weet dat ik te laat kom dan laat ik het altijd even weten met de tijd die ik verwacht er wel te zijn, al probeer ik wel altijd heel erg m'n best te doen om op tijd te komen en vaak gaat het goed, soms niet en dan ben ik vaak net 5 minuten te laat. Maar al ruim een half uur... Daar kan ik ook echt niet tegen en al helemaal niet zonder bericht met hoe en wat :+ Kan daar echt pissed om zijn

Zoe_97

Berichten: 9449
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 14:38

ik heb stroomdraad om mijn kat in de tuin te houden. van die rollers bovenop de schutting schijnen ook goed te werken.

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 14:59

Dat er alweer een huis wat ik zou bezichtigen is verkocht (onder voorbehoud). Stop met 'mijn' huizen kopen :@

hagelslag
Berichten: 9028
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 16:10

PureSG schreef:
-O- Aan mezelf.
Ik ben gestopt met roken, dit is dag drie, en het valt me zo enorm tegen. :') hoe doen mensen dit!?!



Gewoon doorzetten. Het is moeilijk maar het word na ca 1 a 2 weken iets makkelijker

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 16:45

Dat het nu alweer 26 graden is op kantoor..

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 17:00

taartjee schreef:
Lau schreef:
Mensen die te laat komen..... we spreken 1 uur af en je bent er nu nog niet. Erg fijn......


Personen hebben niets laten weten? Ik ben zelf nooit zo'n ster in op tijd komen maar als ik weet dat ik te laat kom dan laat ik het altijd even weten met de tijd die ik verwacht er wel te zijn, al probeer ik wel altijd heel erg m'n best te doen om op tijd te komen en vaak gaat het goed, soms niet en dan ben ik vaak net 5 minuten te laat. Maar al ruim een half uur... Daar kan ik ook echt niet tegen en al helemaal niet zonder bericht met hoe en wat :+ Kan daar echt pissed om zijn



Nee ze hebben niks laten weten na een half uur waren ze er. Het is dat ik de shoot wilde doen.

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 17:29

Saleisha schreef:
Dat het nu alweer 26 graden is op kantoor..

Hier is het ‘maar’ 23 graden vandaag, normaal standaard 25/26 graden. Maar ik denk dat dat misschien ook komt doordat ik m’n thermometer verplaatst heb en daar meer tocht is ofzo.

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 17:33

Dat ik al 1 uur zit te wachten bij de dokter. Fijn die uitloop _-:(

Jorex

Berichten: 9946
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 17:41

De buschauffeur van bus 15 die net voor mijn neus wegreed terwijl ik mijn OV kaart al klaar had |o
Want 2 tellen wachten is niet meer mogelijk in deze wereld.

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 18:29

Dat ik nu bij de kapper zit te wachten en geen idee heb wat ik met mn haar wil :')

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 18:58

Dat er werkzaamheden zijn op de metro lijn, een extra overstap is nog tot daar aan toe, maar 20(!) min extra reistijd vind ik echt niet normaal op een traject van normaal een half uur.
De rest van de tijd dat dit aan de gang is maar anders reizen....

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 19:16

PureSG schreef:
-O- Aan mezelf.
Ik ben gestopt met roken, dit is dag drie, en het valt me zo enorm tegen. :') hoe doen mensen dit!?!


Goed bezig!
Je hebt zo’n app die telt hoeveel geld je hebt bespaard per dag/week of maand, door te stoppen met roken.
Voor een vriendinnetje van mij was dit een enorme motivatie!

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 19:51

Ineke2 schreef:
Dat er werkzaamheden zijn op de metro lijn, een extra overstap is nog tot daar aan toe, maar 20(!) min extra reistijd vind ik echt niet normaal op een traject van normaal een half uur.
De rest van de tijd dat dit aan de gang is maar anders reizen....

Het is zelfs 30 min extra reistijd geworden... dus het dubbele van normaal. -O-

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 20:09

Mijn kruik die net leuk begon te lekken.. toen ik hem tegen mij aan had liggen.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 20:26

ScarOfWars schreef:
Mijn kruik die net leuk begon te lekken.. toen ik hem tegen mij aan had liggen.

Ik weet meteen weer waarom ik nooit kruiken gebruik. Ik vertrouw ze niet :o