Nakomelingen van George Clooney

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mvonteese

Berichten: 27
Geregistreerd: 17-12-18
Woonplaats: T zuiden

Nakomelingen van George Clooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-18 13:31

Mijn 3 jarige merrie is een nakomeling van George Clooney. Ik ben benieuwd of er nog ergens mensen zijn met een George Clooney als vader. En of sommige ook al onder het zadel zijn? Ik ben heel erg benieuwd hoe dat Sia onder het zadel zou zijn hihi.

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 16:32

Wij hebben op stal meerdere nakomelingen en het zijn stuk voor stuk echt fijne paarden met een heel goed karakter. Oudste merrie (bijna 4 uit een special-d moeder) is onlangs elite geworden en laat echt veel talent zien. Dit jaar ook weer 2 merries dragend van hem!

Mvonteese

Berichten: 27
Geregistreerd: 17-12-18
Woonplaats: T zuiden

Re: Nakomelingen van George Clooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-19 16:55

Super tof! Heb je een foto van je merrie? Ben nu erg benieuwd. Mijn merrie heeft ook echt een goed karakter, kan me niks beters wensen.

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 17:28

Queenofmares schreef:
Super tof! Heb je een foto van je merrie? Ben nu erg benieuwd. Mijn merrie heeft ook echt een goed karakter, kan me niks beters wensen.


Dit was in november: https://www.facebook.com/staldarwin/pos ... 4767719543

Hij (de hengst dan he :+ ) had het in Den Bosch even lastig afgelopen vrijdag, maar heb wel echt vertrouwen in zijn ontwikkeling en nakomelingen.

Mvonteese

Berichten: 27
Geregistreerd: 17-12-18
Woonplaats: T zuiden

Re: Nakomelingen van George Clooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-19 18:57

Huh?! Ik was ook op de hengstenkeuring. Maar heb hem niet gezien... wel George Clooney zelf. Maar hij is wel erg mooi ja!!!

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 21:21

Queenofmares schreef:
Huh?! Ik was ook op de hengstenkeuring. Maar heb hem niet gezien... wel George Clooney zelf. Maar hij is wel erg mooi ja!!!


Ja die bedoel ik ook haha. Op de foto is onze elite merrie :D

Mvonteese

Berichten: 27
Geregistreerd: 17-12-18
Woonplaats: T zuiden

Re: Nakomelingen van George Clooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-19 21:34

Ohhhh zo hehe kwartje valt. Idd hij had het idd erg moeilijk schrok ook een paar keer van de muziek. Heb wel zn proef opgenomen hihi. Maar Sia kan net zo goed bewegen als hem. Maar ze heeft kwa body wel echt iets van haar opa (lord leatherdale). Staat ook een beetje frans voor.

Montello

Berichten: 2
Geregistreerd: 24-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 20:29

Ik ben in februari ook eigenaar geworden van een bijna 3 jarige nakomeling van George Clooney x Valdez.
Ik heb hem gekocht als hengst, maar hij is inmiddels ruin.
Hij doet nog niks, maar hij kan goed lopen en heeft een heel mooi model en hij is zwart met een mooie witte bles. In de omgang is het ook echt een heel fijn paard. Wel echt een ondeugende grappenmaker, maar echt ontzettend braaf.
Ik ben ook heel benieuwd hoe hij het straks onder het zadel gaat doen!

Mvonteese

Berichten: 27
Geregistreerd: 17-12-18
Woonplaats: T zuiden

Re: Nakomelingen van George Clooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-19 20:33

Oeh!!! Ik ben benieuwd!!! Heb je toevallig een foto? Sia is ook echt een grapjas, maar heel drammerig af en toe. Gelukkig gaat dit steeds beter. Wij hebben gister gelongeerd met singel en bijzet hihi ketsketskets, heeft ze nog nooit gedaan!!

Montello

Berichten: 2
Geregistreerd: 24-04-19

Re: Nakomelingen van George Clooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 20:37


Mvonteese

Berichten: 27
Geregistreerd: 17-12-18
Woonplaats: T zuiden

Re: Nakomelingen van George Clooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-19 21:28

Omg!!! Wat een knapperd!!!!! :wow:
Snap ik!! Maar je kan wel wat grondwerk doen, dat is ook erg goed en leuk!! Dat doen we nu ook.