Equitana Indoor 2019

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bagheera_206

Berichten: 25895
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:45

Hier ook een boodschappenlijstje. :D

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 12:16

Afbeelding

Moet ik deze selecteren voor de reguliere tickets? Gewoon in de hal, met alle spulletjes. Hoef geen shows te zien haha

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 13:36

chamion schreef:
Voor mij was het ook nog fftjes onzeker of ik dit wel kon doen. Jammer genoeg kan een vriendin van mij niet mee, want dan had ik nog een maatje gehad tijdens mijn vakantie maar het is niet anders. Alleen op vakantie is ook prima, vaak genoeg gedaan.

Ga morgen lekker aan de plan, zowel welke dagen ik naar EQ ga als uitjes in de omgeving van het park waar ik echt heel heel heel graag naar toe zou willen. Anders wordt het gewoon lui lekker vakantie met ontbijten in het huisje (broodjes aan huis) een beetje zwemmen, een beetje in de sauna zitten (zit in het huisje) een beetje in het centrale gedeelte zitten met een cocktail en borrelplankje.



Gaat helemaal goed komen! misschien juist wl even lekker in je eentje.

Ik wil ook nog steeds, maar kan nog geen datum zeggen of iets bevestigen, maar ik wilniet overnachten.

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 13:47

Silly1972 schreef:
chamion schreef:
Voor mij was het ook nog fftjes onzeker of ik dit wel kon doen. Jammer genoeg kan een vriendin van mij niet mee, want dan had ik nog een maatje gehad tijdens mijn vakantie maar het is niet anders. Alleen op vakantie is ook prima, vaak genoeg gedaan.

Ga morgen lekker aan de plan, zowel welke dagen ik naar EQ ga als uitjes in de omgeving van het park waar ik echt heel heel heel graag naar toe zou willen. Anders wordt het gewoon lui lekker vakantie met ontbijten in het huisje (broodjes aan huis) een beetje zwemmen, een beetje in de sauna zitten (zit in het huisje) een beetje in het centrale gedeelte zitten met een cocktail en borrelplankje.



Gaat helemaal goed komen! misschien juist wl even lekker in je eentje.

Ik wil ook nog steeds, maar kan nog geen datum zeggen of iets bevestigen, maar ik wilniet overnachten.


Heb er helemaal geen problemen mee. Alleen als je uit eten gaat word je af en toe zo raar aangekeken. En soms ook een flinke discussie over borrelplankjes bestellen.... die zijn voor gezelschappen enz. enz. nou en? Als ik wil betalen en eten dan is dat toch mijn zaak? Heb er in ieder geval zin in.


Maddoxx schreef:
Gaan er meer mensen alleen? Ik moet misschien alleen gaan aangezien een paar mensen afgezegd hebben :


Jup, zoals het eruit ziet ga ik alleen...

zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 13:53

Ik ga alleen, en heel bewust ook! Ik heb een whiplash en ik denk dat het erg pittig gaat worden voor mij. Maar ik wil zo graag heen dat ik het er voor over heb. Denk ik :')

Maar bewust alleen dus, dan kan ik gaan zitten wanneer ik wil, uitrusten zolang ik wil. Als ik met anderen ga voel ik me snel lastig als ik het niet meer kan volhouden, dan belemmer ik die mensen toch. Dat wil ik niet, niet leuk voor de anderen en ook niet voor mij. Dus gewoon lekker op mijn eigen tempo alleen!

Heen rijden lukt me niet, maar ik kwam er achter dat er een bus rijdt, zo'n dagtocht. Ideaal, die touringcars zitten meestal prima. Mijn vriend brengt en haalt me, en dan kan ik in de bus nog even bijkomen. Kan pijnstillers nemen zoveel ik wil omdat ik toch niet hoef te rijden. Moet goedkomen. Trolley mee, en geen zware dingen kopen, of een kluisje huren ofzo.

Ik heb er zin in, ben echt blij dat ik toch heen kan!

germie

Berichten: 25951
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 15:41

Ik ga wel met anderen, maar ga daar grotendeels alleen rondlopen. Want niemand is in hetzelfde geinteresseerd, en zo stoor je elkaar niet. En dan spreek je gewoon op een bepaald tijdstip af bij standje X in hal Y.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 15:53

Eens met bovenstaande, ga ook liever alleen op pad bij beurzen. Bij de dingen rondkijken die mij echt interesseren zonder elkaar in de weg te zitten maar dan moet deze waarmee je meerijd er ook maar net voor openstaan natuurlijk om de wegen te splitsen en later op een bepaald punt terug af te spreken.

rayoow

Berichten: 3456
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 18:21

Ik neem mijn moeder, zusje, schoonbroer en hun zoontje mee
Schoonbroer zijn auto mag duitsland in :Y)

xLiez

Berichten: 1894
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-19 18:52

Weet iemand wanneer er vorig jaar kortingsacties waren voor dagtickets? Anders bestellen we deze week gewoon tickets via Equitana zelf

germie

Berichten: 25951
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 19:01

xLiez schreef:
Weet iemand wanneer er vorig jaar kortingsacties waren voor dagtickets? Anders bestellen we deze week gewoon tickets via Equitana zelf

Nee, ik wacht er ook op. Maar om nu al tickets te kopen gaat me te ver. Ze zijn nooit uitverkocht hoor. Dus 2 dagen van te voren kan nog prima als je geen kortingsactie vindt.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 19:19

Wij kopen ze altijd gewoon ter plekke bij P10.

Tenzij ik dit jaar een mooie kortingsactie tegen kom natuurlijk.

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:17

Weet iemand hoe lang het duurt voordat je je tickets ontvangt? ik heb ze net aangekocht door middel van overboeking naar hun bank.

Bagheera_206

Berichten: 25895
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:29

Maureen_M schreef:
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je je tickets ontvangt? ik heb ze net aangekocht door middel van overboeking naar hun bank.

Ik weet niet hoe lang dat duurt. := Ik heb ze denk ik met CC betaald en had ze meteen binnen per mail.

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:31

Bagheera_206 schreef:
Maureen_M schreef:
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je je tickets ontvangt? ik heb ze net aangekocht door middel van overboeking naar hun bank.

Ik weet niet hoe lang dat duurt. := Ik heb ze denk ik met CC betaald en had ze meteen binnen per mail.


helaas geen CC in mn bezit!

Meer de vraag omdat je de betaling binnen 3 dagen moet voldoen maar als een Nederlands naar Duitse bank overboeking langer duurt die 3 dagen wellicht om zullen zijn

xLiez

Berichten: 1894
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-19 21:36

Ik wacht nog wel even met kaartjes bestellen misschien kom ik nog een fijne actie tegen!

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 23:23

zorro schreef:
Ik ga alleen, en heel bewust ook! Ik heb een whiplash en ik denk dat het erg pittig gaat worden voor mij. Maar ik wil zo graag heen dat ik het er voor over heb. Denk ik :')

Maar bewust alleen dus, dan kan ik gaan zitten wanneer ik wil, uitrusten zolang ik wil. Als ik met anderen ga voel ik me snel lastig als ik het niet meer kan volhouden, dan belemmer ik die mensen toch. Dat wil ik niet, niet leuk voor de anderen en ook niet voor mij. Dus gewoon lekker op mijn eigen tempo alleen!

Heen rijden lukt me niet, maar ik kwam er achter dat er een bus rijdt, zo'n dagtocht. Ideaal, die touringcars zitten meestal prima. Mijn vriend brengt en haalt me, en dan kan ik in de bus nog even bijkomen. Kan pijnstillers nemen zoveel ik wil omdat ik toch niet hoef te rijden. Moet goedkomen. Trolley mee, en geen zware dingen kopen, of een kluisje huren ofzo.

Ik heb er zin in, ben echt blij dat ik toch heen kan!



Ik heb er geen probleem mee ;) Dus wil je toch samen, kunnen we samen. Ben zelf ook niet zo heel mobiel met dank aan een heerlijke hielspoor....

Weten jullie nog leuke uitjes rondom Limburg. Mag via pb ;)

Marcella

Berichten: 36727
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 01:36

Ik ga met een vriendin samen.

germie

Berichten: 25951
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 07:17

chamion schreef:
zorro schreef:
Ik ga alleen, en heel bewust ook! Ik heb een whiplash en ik denk dat het erg pittig gaat worden voor mij. Maar ik wil zo graag heen dat ik het er voor over heb. Denk ik :')

Maar bewust alleen dus, dan kan ik gaan zitten wanneer ik wil, uitrusten zolang ik wil. Als ik met anderen ga voel ik me snel lastig als ik het niet meer kan volhouden, dan belemmer ik die mensen toch. Dat wil ik niet, niet leuk voor de anderen en ook niet voor mij. Dus gewoon lekker op mijn eigen tempo alleen!

Heen rijden lukt me niet, maar ik kwam er achter dat er een bus rijdt, zo'n dagtocht. Ideaal, die touringcars zitten meestal prima. Mijn vriend brengt en haalt me, en dan kan ik in de bus nog even bijkomen. Kan pijnstillers nemen zoveel ik wil omdat ik toch niet hoef te rijden. Moet goedkomen. Trolley mee, en geen zware dingen kopen, of een kluisje huren ofzo.

Ik heb er zin in, ben echt blij dat ik toch heen kan!



Ik heb er geen probleem mee ;) Dus wil je toch samen, kunnen we samen. Ben zelf ook niet zo heel mobiel met dank aan een heerlijke hielspoor....

Weten jullie nog leuke uitjes rondom Limburg. Mag via pb ;)


Mysole sport outdoor of mysole multisorb inlegzolen en je kunt met een hielspoor WEL de hele dag lopen. Aanhet einde voel je het wel, maar daglater niet meer. S avonds er voor en evt smorgens een diclofenacje en je bent de hele dag op de been. Ik spreek uit eigen ervaring, en kon zo doorgaan. Het is bij mij zelfs overgegaan nadat ik al 3 jaar mee liep dankzij deze zolen. Het blijft altijd een iets gevoelige plek, maar een vierdaagse wandel ik zo weer mee. Hielspoor is heel hardnekkig en ontstaat soms zonder aanwijzing, zelfs als je geen afwijkende voeten of loopje hebt. Shockwave helpt niet is mijn ervaring.
Dus alsjedie zolen nog niet hebt, ze zijn bijna overal te koop. Zelfs welkoop ( die heeft de work voor bredere schoenen). Nee, ik heb geen aandelen. :D
Veel plezier op equitana.

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 08:51

Weet ik Germie ;) tijdens mijn werk heb ik ook dat soort schoenen en zooltjes. Ik moet alleen na EQ mijn hielen weer inspuiten. Loop er nu alweer 5 jaar mee. Eerste periode te lang doorgelopen. Ik maakte toen best veel uren. Daarna naar de arts. Bleek behoorlijk ernstig te wezen (oorspronkelijke ontsteking was ingekapseld door kraakbeen) Moest elke 3 maanden laten inspuiten, niet te veel op mijn voetjes staan (oke dat heb ik niet gedaan) en speciale schoenen en zolen gekocht.

Nu is het al een heel stuk minder. Kraakbeen rechts is helemaal weg al blijft die gevoelig voor ontsteking erin. Links blijft problemen geven.

Ik kan prima een hele dag lopen ermee, maar zeker nu het binnenkort weer behandeld moet worden doet het ook de volgende dag nog best pijn.

zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 17:32

Heel lief aangeboden, maar ik ga liever alleen, dat gaat me meer rust geven :) het word al een enorme onderneming voor me :=

Brainless

Berichten: 29741
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 23:02

zorro schreef:
Maar bewust alleen dus, dan kan ik gaan zitten wanneer ik wil, uitrusten zolang ik wil. Als ik met anderen ga voel ik me snel lastig als ik het niet meer kan volhouden, dan belemmer ik die mensen toch. Dat wil ik niet, niet leuk voor de anderen en ook niet voor mij. Dus gewoon lekker op mijn eigen tempo alleen!

Ik heb weleens onbekende mensen meegenomen (Equitana/HE/enz) en dan gingen we gewoon onze eigen weg.
We spraken 1 a 2 x op het terrein af en overlegde dan wat we wilde (gaan we al naar huis of wachten we nog).
Soms zaten we toevallig bij hetzelfde en maakte we een praatje of aten wat samen.
Maar 95% van de tijd deden we gewoon ons eigen ding.

Noisy

Berichten: 5404
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 00:14

Maureen_M schreef:
[ [url=m/PsG7Oa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Moet ik deze selecteren voor de reguliere tickets? Gewoon in de hal, met alle spulletjes. Hoef geen shows te zien haha

:j
Messe = Beurs

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 15:32

Noisy schreef:
Maureen_M schreef:
[ [url=m/PsG7Oa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Moet ik deze selecteren voor de reguliere tickets? Gewoon in de hal, met alle spulletjes. Hoef geen shows te zien haha

:j
Messe = Beurs


Heb ze al binnen maar toch bedankt :D mijn duits is nogal dramatisch :')

germie

Berichten: 25951
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 15:39

Brainless schreef:
zorro schreef:
Maar bewust alleen dus, dan kan ik gaan zitten wanneer ik wil, uitrusten zolang ik wil. Als ik met anderen ga voel ik me snel lastig als ik het niet meer kan volhouden, dan belemmer ik die mensen toch. Dat wil ik niet, niet leuk voor de anderen en ook niet voor mij. Dus gewoon lekker op mijn eigen tempo alleen!

Ik heb weleens onbekende mensen meegenomen (Equitana/HE/enz) en dan gingen we gewoon onze eigen weg.
We spraken 1 a 2 x op het terrein af en overlegde dan wat we wilde (gaan we al naar huis of wachten we nog).
Soms zaten we toevallig bij hetzelfde en maakte we een praatje of aten wat samen.
Maar 95% van de tijd deden we gewoon ons eigen ding.

Hier idem. Is eigenlijk niet anders dan met een bus gaan en je moet om 17.00 uur weer bij de bus staan.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 19:52

-O- Vandaag het bericht gekregen dat mijn mede equitana ganger waarschijnlijk niet mee kan. -O-

Ik heb 2 andere mensen die ik wil vragen. Hotel is immers al geboekt en betaald, nu kan ik wel annuleren maar ik heb er eigenlijk gewoon veel zin.

Als ik niemand vind ga ik denk ik ook alleen. Heb wel meer alleen gereisd en op een beurs vermaak ik mij altijd wel.
Maar ik hoop natuurlijk op gezelschap.
Laatst bijgewerkt door Cowgirl op 02-02-19 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt