Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 22:23

Mandarijn schreef:
Saleisha schreef:
Alle huizen die ik wil bezichtigen zijn al verkocht onder voorbehoud. Wat een frustrerend proces dit zeg :+

Ik herken het, maar dan met huren. Gemiddeld 800 reacties op een lootwoning. :+

Sta nu 3e bij een kleine studio (niet-lootwoning) die morgenochtend afloopt (en perfect qua locatie), fingers crossed...

Argh ja irritant he. Ik duim voor je!!

Jildau

Berichten: 9410
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 00:16

Saleisha schreef:
Alle huizen die ik wil bezichtigen zijn al verkocht onder voorbehoud. Wat een frustrerend proces dit zeg :+


Ja precies dit. Sowieso de hele huizenmarkt op het moment. Wil inmiddels wel eens samen wonen met m'n vriend maar gaat niet gebeuren zo.

Oh en ik erger me aan dat mijn paard (voor het eerst in zijn leven) is begonnen met staart schuren en nu één derde van z'n staart al verdwenen is. Geen idee waarom hij het doet..

Dorus

Berichten: 13210
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 00:28

Mensen die vanwege de sneeuw niet meer de weg op durven.
Een dag eerder uit de UK terug gekomen vanwege een afspraak die ik morgenavond heb staan, wat eigenlijk helemaal niet goed uitkwam op het werk, en nou zijn ze bang dat ze op die eerste 500 meter tot de schone weg verongelukken en gaat het waarschijnlijk helemaal niet door.

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 00:55

Hoe alleen ik me op dit moment voel op dit stomme eiland. Gewoon even vergeten dat het vanaf maandag weer vol in het teken staat van kanker, ziek zijn en niet weten wanneer de laatste optie is geweest. Niet weten welke momenten je nog wel mag delen en welke niet. En dat allemaal hoppa in een klap in je gezicht, samen met nog heel veel andere pijn en stress...

Ik wil lekker thuis zijn bij mijn kerel en kat. Maar ook weer niet, want hier bestaat de kanker even “niet”

Malbec
Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 01:12

Jikkeee schreef:
Hoe alleen ik me op dit moment voel op dit stomme eiland. Gewoon even vergeten dat het vanaf maandag weer vol in het teken staat van kanker, ziek zijn en niet weten wanneer de laatste optie is geweest. Niet weten welke momenten je nog wel mag delen en welke niet. En dat allemaal hoppa in een klap in je gezicht, samen met nog heel veel andere pijn en stress...

Ik wil lekker thuis zijn bij mijn kerel en kat. Maar ook weer niet, want hier bestaat de kanker even “niet”


-O-

Hele dikke knuffel!

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 02:25

Dat ik nog steeds wakker ben, deze hele dag eigenlijk geen reet heb gedaan en ik morgen twee tentamens moet maken. Ik zie het even niet meer zitten :n

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 06:23

Jikkeee schreef:
Hoe alleen ik me op dit moment voel op dit stomme eiland. Gewoon even vergeten dat het vanaf maandag weer vol in het teken staat van kanker, ziek zijn en niet weten wanneer de laatste optie is geweest. Niet weten welke momenten je nog wel mag delen en welke niet. En dat allemaal hoppa in een klap in je gezicht, samen met nog heel veel andere pijn en stress...

Ik wil lekker thuis zijn bij mijn kerel en kat. Maar ook weer niet, want hier bestaat de kanker even “niet”


:(:) Lekker küt allemaal. :(

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 07:13

Aan de weinige slaap vanacht en vandaag weer eerste dag proberen te werken. Word wat -O-

Ongeveer 3 uurtjes geslapen. Wekker van de buren werd ik al wakker van om 5 uur en die ging 3 kwartier vanacht. Daarnaast had ik de de kachel op 17 gelaten in plaats van 14 nou die ging dus de hele nacht werken en aanslaan. doe ik dus ook niet meer. Dan sochtends maar 11 graden :=

Lau

Berichten: 16671
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 08:20

Jikkeee schreef:
Hoe alleen ik me op dit moment voel op dit stomme eiland. Gewoon even vergeten dat het vanaf maandag weer vol in het teken staat van kanker, ziek zijn en niet weten wanneer de laatste optie is geweest. Niet weten welke momenten je nog wel mag delen en welke niet. En dat allemaal hoppa in een klap in je gezicht, samen met nog heel veel andere pijn en stress...

Ik wil lekker thuis zijn bij mijn kerel en kat. Maar ook weer niet, want hier bestaat de kanker even “niet”



:(:)


Ik erger mij aan het feit dat ik nkg 130 foto’s moet bewerken... en ik die zsm af wil hebben. Dus ik stiekem vandaag school wilde Skippen om het af te maken. Maar ik naar school moet, dus ik ga in de les denk ik maar foto’s bewerken :')

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 08:56

dat mijn eerste drie uur uitvallen. opzich fijn maar heb nu dus 4e les, 5e tussenuur, en 6e les en dan ben ik klaar

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 10:40

Dat mijn auto niet meer start en de garage nu moet komen _-:(

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 10:42

Fireheart schreef:
Dat mijn auto niet meer start en de garage nu moet komen _-:(


Ik herken je helemaal! Onze auto startte gisteren niet. Mijn vriend heeft de accu eruit gehaald en is met de auto van z'n broer naar de garage gereden om een nieuwe accu op te halen. Vanavond gaan we zien op dat de oorzaak was...

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33800
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 10:49

Deurwaarder aan de deur... dacht jeej een pakketje. stomme huisgenoot. :=

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 11:02

Mensen die alles maar redden willen voor hun belang terwijl een dier niet praten kan

Jolien87

Berichten: 17446
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 11:12

Mensen die denken dat je minder inlevingsvermogen hebt wanneer je geen kinderen hebt.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 11:13

Jolien87 schreef:
Mensen die denken dat je minder inlevingsvermogen hebt wanneer je geen kinderen hebt.


Dat zijn kütmensen die je links moet laten liggen.

wemkelover

Berichten: 4697
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 11:25

dat de jumbo site niet mee wil werken, terwijl ik nu even in alle rust kan bestellen want ene is op school en de andere ligt lekker te slapen nog

en ik haat het als apperaten niet mee werken, dooie dingen horen geen baas te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 11:44

Jolien87 schreef:
Mensen die denken dat je minder inlevingsvermogen hebt wanneer je geen kinderen hebt.

Uit hoogstpersoonlijke ervaring weet ik dat jij een prima inlevingsvermogen hebt mbt situaties die anders zijn dan de jouwe. :+:

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 12:07

Ohana_91 schreef:
Fireheart schreef:
Dat mijn auto niet meer start en de garage nu moet komen _-:(


Ik herken je helemaal! Onze auto startte gisteren niet. Mijn vriend heeft de accu eruit gehaald en is met de auto van z'n broer naar de garage gereden om een nieuwe accu op te halen. Vanavond gaan we zien op dat de oorzaak was...


Zo vervelend! Ben benieuwd wat bij jullie de oorzaak was.
Ik verwacht dat het bij mij gewoon de accu is die compleet overleden is.

Jolien87

Berichten: 17446
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 12:29

lieveli schreef:
Jolien87 schreef:
Mensen die denken dat je minder inlevingsvermogen hebt wanneer je geen kinderen hebt.


Dat zijn kütmensen die je links moet laten liggen.


Anoniem schreef:
Jolien87 schreef:
Mensen die denken dat je minder inlevingsvermogen hebt wanneer je geen kinderen hebt.

Uit hoogstpersoonlijke ervaring weet ik dat jij een prima inlevingsvermogen hebt mbt situaties die anders zijn dan de jouwe. :+:


Jullie zijn lief. :+:

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 12:38

Dat ik ben gevallen met de fiets tijdens het werk. Heb mezelf echt pijn gedaan..

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 12:54

Aan het feit dat ik op school al twee jaar dezelfde SLBer heb, die geen flauw idee heeft wie ik ben ( ik studeer deeltijd ) en nu ineens een gesprek met mij wilt. Ga gauw weg.

Dorus

Berichten: 13210
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 13:06

Amandavd schreef:
Aan het feit dat ik op school al twee jaar dezelfde SLBer heb, die geen flauw idee heeft wie ik ben ( ik studeer deeltijd ) en nu ineens een gesprek met mij wilt. Ga gauw weg.

Toen ik van opleiding en instituut veranderde wist ik niet eens wat een SLBer was, laat staan dat ze die op dat instituut hadden of aan wie ik toegewezen was. Tot ik na anderhalf jaar ofzo een mail kreeg dat hij met pensioen ging en ik een nieuwe kreeg. En ik studeerde voltijds, maar stroomde halverwege het derde jaar in.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 13:11

Dat ik wat hoor druppen of iets en geen idee waar het weg komt , zal boven eens kijken

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 13:16

Aan mensen die jou mening vragen maar jou mening dan volledig de grond inboren, om dan de discussie te stoppen omdat ze tegen een muur aan het praten zijn. Euhm. Je vraagt mijn mening. Als enkel meningen die overeen komen met die van jou vraag dan ook geen mening.