Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:40

kijk vind t niet super erg want t leven is nou eenmaal hard maar ze lopen heel de tijd met ‘ja je zal noooooit 1tm9 zitten’ ja dan vind ik t WEL erg

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:44

Justme_Lisaa schreef:
Trui schreef:
dat mijn school glashard tegen ons liegt en ik nu vrijdag 1tm9 zit


Dan kan je alvast wennen aan het werkleven ;) .


Wat een ontzettend neerbuigende opmerking dit. :roll:

Justme_Lisaa

Berichten: 2171
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:50

__Sannne schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Dan kan je alvast wennen aan het werkleven ;) .


Wat een ontzettend neerbuigende opmerking dit. :roll:


Neerbuigend was helemaal niet mijn intentie, zo vat jij hem op

Ineke2

Berichten: 33119
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:55

Justme_Lisaa schreef:
Trui schreef:
dat mijn school glashard tegen ons liegt en ik nu vrijdag 1tm9 zit


Dan kan je alvast wennen aan het werkleven ;) .

.

Een schooldag is totaal niet te vergelijken met een werkleven...
Ná een schooldag heb je ook nog huiswerk te doen.

En ja soms wens ik wel eens weer scholier te zijn, het heeft beide voordelen en nadelen.

Heb ook een paar jaar naast een full time baan nog een avond studie gehad. Dát is pittig, maar ja toch gehaald gelukkig.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:05

Alweer, of nog steeds, mensen die groentjes zeggen tegen groente.
Hoe oud ben je? 2? Moet je ook op het potje of wat? 8)7

Ellen_ov

Berichten: 1317
Geregistreerd: 12-01-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:16

Mijn stagiaire....poeh. en nummer 2 moet ik ook al akelig achteraan vangen maargoed, die is niet over een half jaar klaar dus vooruit daar vang ik nog eeeeven een keer achteraan :+

Nyaleti

Berichten: 6153
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:25

Dat ik er compleet doorheen zit en het liefste nu nog ergens anders heen zou gaan maar het nog steeds niet tegen de baas heb durven zeggen en ik daardoor alleen maar langer hier zit.

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:44

casperzazoe schreef:
Dat ik er compleet doorheen zit en het liefste nu nog ergens anders heen zou gaan maar het nog steeds niet tegen de baas heb durven zeggen en ik daardoor alleen maar langer hier zit.


Waar zit je eigenlijk?

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:53

Aan dat het me zo dwars zit dat een collega mij pest met iets. Eigenlijk heeft hij gelijk maar dat hoeft hij niet te weten...

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 22:42

Dat ik me zo ongelukkig voel

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 23:10

LinsxDot schreef:
Dat ik me zo ongelukkig voel


Nou hoe kan dat nou? :(:)

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 23:13

aan school |o yeyyyy toetsweek gaat ge wel dig! _O-

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 23:13

CharIsabella schreef:
Aan dat het me zo dwars zit dat een collega mij pest met iets. Eigenlijk heeft hij gelijk maar dat hoeft hij niet te weten...



En dat ik een fiets teleurstelling word genoemd, omdat ik geen tijd en zin had om te rijden voor iemand anders zn zieke hond :Y)

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 23:17

CharIsabella schreef:
CharIsabella schreef:
Aan dat het me zo dwars zit dat een collega mij pest met iets. Eigenlijk heeft hij gelijk maar dat hoeft hij niet te weten...



En dat ik een fiets teleurstelling word genoemd, omdat ik geen tijd en zin had om te rijden voor iemand anders zn zieke hond :Y)


Huh? Had degene geen vervoer dan? Ik was toch wel erg blij dat, toen ik geen auto had, een kennis met spoed heeft gereden voor mijn dood zieke hond :( Die is helaas ook ingeslapen.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 23:34

xDenies schreef:
CharIsabella schreef:
Aan dat het me zo dwars zit dat een collega mij pest met iets. Eigenlijk heeft hij gelijk maar dat hoeft hij niet te weten...



En dat ik een fiets teleurstelling word genoemd, omdat ik geen tijd en zin had om te rijden voor iemand anders zn zieke hond :Y)


Huh? Had degene geen vervoer dan? Ik was toch wel erg blij dat, toen ik geen auto had, een kennis met spoed heeft gereden voor mijn dood zieke hond :( Die is helaas ook ingeslapen.


nope, maar ze vraagt ook niets, ze draait er altijd omheen... het is altijd zo, niet alleen dr hond, ook wanneer het regent, of 30 graden is of ze mcdonalds wilt of zware boodschappen van de winkel 100 meter van dr huis -O- nee ik ben geen gratis taxi

en haar zieke hond, hoeft mijn hond niet aan te steken :Y)

Marcella

Berichten: 36730
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 00:09

Dat ik vandaag nog even de sollicitaties van mijn vaders WW mocht gaan doen.....word dit een beetje erg zat..... -O-

En dan gek vinden als ik een beetje geïrriteerd reageer op de enige echt volle vrije dag die ik deze week heb.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 01:40

Dat ik echt niet rondkom in de maand.. En werk mij maar 8 uur per week inplant en ik telkens aangeef extra te kunnen werken maar dat ze telkens genoeg personeel hebben.. Ik heb het zo naar mn zin maar anders ga ik echt terug naar mn oude baan. Verdien zowat de helft met die uren die ik hier krijg... En ik verdiende niet veel op mn oude werk...

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-19 01:42

SavannahNx schreef:
Dat ik echt niet rondkom in de maand.. En werk mij maar 8 uur per week inplant en ik telkens aangeef extra te kunnen werken maar dat ze telkens genoeg personeel hebben.. Ik heb het zo naar mn zin maar anders ga ik echt terug naar mn oude baan. Verdien zowat de helft met die uren die ik hier krijg... En ik verdiende niet veel op mn oude werk...


Ik voel je.. :(:)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 01:44

xPabloBokt schreef:
SavannahNx schreef:
Dat ik echt niet rondkom in de maand.. En werk mij maar 8 uur per week inplant en ik telkens aangeef extra te kunnen werken maar dat ze telkens genoeg personeel hebben.. Ik heb het zo naar mn zin maar anders ga ik echt terug naar mn oude baan. Verdien zowat de helft met die uren die ik hier krijg... En ik verdiende niet veel op mn oude werk...


Ik voel je.. :(:)


Echt knudde. Ik kan geen eens mn vaste rekeningen betalen en helaas krijg ik hierin ook geen ondersteuning van huis uit.. als ik aangeef te willen werken maar ze doen er niks mee..

Jij ook succes :(

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 01:45

Nu ik na twee uur nog niet kan slapen, heb ik net de puppy matjes maar uit bed getyft er een tampon in geramt. Overdag zal ik wel zonder kirk in mn k*t rondlopen, maar nu wil ik toch wel graag slapen! Ik weet niet wàt er gaande is, maar ik heb het LOEI heet en wil eigenlijk alleen maar een potje janken door frustratie...

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 01:48

Steeph schreef:
Nu ik na twee uur nog niet kan slapen, heb ik net de puppy matjes maar uit bed getyft er een tampon in geramt. Overdag zal ik wel zonder kirk in mn k*t rondlopen, maar nu wil ik toch wel graag slapen! Ik weet niet wàt er gaande is, maar ik heb het LOEI heet en wil eigenlijk alleen maar een potje janken door frustratie...


Adem in. Adem uit. :(:)

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 02:01

Dat mijn vriend voor de zoveelste keer kapot thuiskomt van de rugby. Leuke sport hoor, maar breek eens niet constant van alles _-:(

hagelslag
Berichten: 9038
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 08:04

Dat ik al 4 nachten erg erg erg slecht slaap

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 09:05

Iemand waarmee ik al meerdere keren een discussie heb gehad en telkens commentaar levert 'oh zo wat ben je furieus' 'oh nou het mag wel wat rustiger'. Man, je weet nou toch wel hoe ik een discussie voer, get used to it or get over it. ~~}>

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 09:14

De onzekerheid en onduidelijkheid over mijn buik en de klachten wel steeds erger worden. En ik pas halverwege februari terecht kan voor vervolgonderzoek.