Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 15:03

Ik ben ook altijd zo’n watje als het op reizen aankomt. Paar keer voor het werk weg gemoeten en was altijd blij als m’n manager mee ging :o
Of als ik wist dat ik naar mensen ging die ik al had ontmoet :o
En dat was altijd binnen Europa, nu zitten er wat dingen aan te komen dat ik mss naar India of Zuid-Amerika moet en dat is toch wel heel spannend :=
Ghana heb ik toen afgewezen. Dat zou ipv degene die het eigenlijk zou doen zijn omdat die niet mocht vliegen vanwege iets met z’n oren. Maar dat was op zo’n korte termijn gevraagd en ik zou dan ook een week vakantie op moeten geven. Ik schoot al zo in de stress alleen al vanwege het idee en dat ik m’n planning aan moest passen en wat nog meer dat mij dat geen goed idee leek voor m’n eigen gezondheid.

Maar over anderhalve week wsl naar Engeland, dat zie ik dan weer wel zitten!

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 15:20

Ik wilde een positieve post maken voor mensen die tuigjes gebruiken voor hun hond. In één van mijn groepen worden die vaak volledig afgebrand, dus wilde ik er een positieve, informatieve draai aan geven. Geen gezeik van de beide partijen, maar gewoon ervaringen delen. Informatie, foto's en filmpjes om de "juiste" keuze voor je hond te maken.
Wat gebeurd er vervolgens? 2 van de 3 reacties die binnen kwamen, waren tuig dragers die een discussie begonnen over mijn post en dat het een discussie zou veroorzaken :')
Nou nee, als je goed had gelezen wilde ik dat juist voorkomen.
Maar prima, post weer verwijderd...gedoe :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33799
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 15:49

Niks lukt en ik voel me rot en ik kan niemand bereiken waar ik er mee over kan praten. Het is niet dat ik maandelijks bel of vaker, dus als ik meer dan 1x bel dan wil ik echt even iemand spreken. :n

Jolien87

Berichten: 17429
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 15:51

MarlindeRooz schreef:
Niks lukt en ik voel me rot en ik kan niemand bereiken waar ik er mee over kan praten. Het is niet dat ik maandelijks bel of vaker, dus als ik meer dan 1x bel dan wil ik echt even iemand spreken. :n


:(:)
Kan ik iets voor je doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 16:02

Tigress schreef:
Ik wilde een positieve post maken voor mensen die tuigjes gebruiken voor hun hond. In één van mijn groepen worden die vaak volledig afgebrand, dus wilde ik er een positieve, informatieve draai aan geven. Geen gezeik van de beide partijen, maar gewoon ervaringen delen. Informatie, foto's en filmpjes om de "juiste" keuze voor je hond te maken.
Wat gebeurd er vervolgens? 2 van de 3 reacties die binnen kwamen, waren tuig dragers die een discussie begonnen over mijn post en dat het een discussie zou veroorzaken :')
Nou nee, als je goed had gelezen wilde ik dat juist voorkomen.
Maar prima, post weer verwijderd...gedoe :')


Wat is er mis met een tuig? Ik vind ze fijn haha :=

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33799
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 16:17

Jolien87 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Niks lukt en ik voel me rot en ik kan niemand bereiken waar ik er mee over kan praten. Het is niet dat ik maandelijks bel of vaker, dus als ik meer dan 1x bel dan wil ik echt even iemand spreken. :n


:(:)
Kan ik iets voor je doen?

Nee ik moet mijn vader hebben die kan dit als enige regelen. :') Maar er is nog een grotere kans dat ik Beatrix aan de telefoon krijg dan mijn vader tijdens kantooruren. :Y)

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 16:19

Toen onze dochter 2/3 was liep ze ook met een tuigje rond op straat :=

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 16:28

Aan de pensionhouder die opeens overal geld voor vraagt, terwijl ik zoveel op stal doe en ik echt niet overal uren voor reken. Maar dit maakt wel dat ik twijfel of ik dat toch maar moet doen.

En aan t feit dat ik me zo terneergeslagen voel, juist nu het een tijdje ietsje beter ging

vikawiek

Berichten: 1489
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 16:48

Aan dat het zo goed ging vanochtend en ik nu gewoon weer mentaal instort. Hou toch op

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 17:04

Ik ben letterlijk aan m'n bureau in slaap gevallen.

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 17:11

Anthea schreef:
Tigress schreef:
Ik wilde een positieve post maken voor mensen die tuigjes gebruiken voor hun hond. In één van mijn groepen worden die vaak volledig afgebrand, dus wilde ik er een positieve, informatieve draai aan geven. Geen gezeik van de beide partijen, maar gewoon ervaringen delen. Informatie, foto's en filmpjes om de "juiste" keuze voor je hond te maken.
Wat gebeurd er vervolgens? 2 van de 3 reacties die binnen kwamen, waren tuig dragers die een discussie begonnen over mijn post en dat het een discussie zou veroorzaken :')
Nou nee, als je goed had gelezen wilde ik dat juist voorkomen.
Maar prima, post weer verwijderd...gedoe :')


Wat is er mis met een tuig? Ik vind ze fijn haha :=

Bepaalde tuigjes kunnen de bewegingsvrijheid van de schouder belemmeren :j Sommige honden doen het er super op, anderen totaal niet. En helaas is daarom vaak een discussie gaande op dat onderwerp.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 18:57

Aan mijn vriend die heeft beloofd te trouwen, maar ik mag niets plannen zolang hij mij niet gevraagd heeft. Ondertussen heeft hij al beloofd mij te vragen als ik zwanger was (kind is ondertussen al 6 maand) en nog 3 keer gezegd dat hij wat had gepland, om dan altijd een aantal maand erna te zeggen dat het door omstandigheden niet door kon gaan. Vandaag dus maar de mededeling gedaan dat ik gewoon een zaal ga beginnen boeken etc, want na meer dan een jaar aan loze beloftes zit mijn geduld wel heel diep onder de grond. Nu moet ik hem nog dit jaar geven. Wtf hoezo dit jaar geven? Ik wil zelfs niet meer gevraagd worden want die fun is er al heel lang vanaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 19:09

DeMolenhoek schreef:
Aan mijn vriend die heeft beloofd te trouwen, maar ik mag niets plannen zolang hij mij niet gevraagd heeft. Ondertussen heeft hij al beloofd mij te vragen als ik zwanger was (kind is ondertussen al 6 maand) en nog 3 keer gezegd dat hij wat had gepland, om dan altijd een aantal maand erna te zeggen dat het door omstandigheden niet door kon gaan. Vandaag dus maar de mededeling gedaan dat ik gewoon een zaal ga beginnen boeken etc, want na meer dan een jaar aan loze beloftes zit mijn geduld wel heel diep onder de grond. Nu moet ik hem nog dit jaar geven. Wtf hoezo dit jaar geven? Ik wil zelfs niet meer gevraagd worden want die fun is er al heel lang vanaf.

Jouw goede voornemen was vaker nee zeggen toch? }:) Die durft dit jaar niet meer

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 19:14

:') Moet hier best wel even goed om lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 19:19

DeMolenhoek schreef:
:') Moet hier best wel even goed om lachen

;)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33799
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 19:24

DeMolenhoek schreef:
:') Moet hier best wel even goed om lachen

Ik zou zeggen, je hebt nog tot het voorjaar anders leg ik de baby ten vondeling. _O-

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 20:25

@DeMolenhoek: inderdaad, als je ook tegen je vriend hebt gezegd dat je dit jaar vaker "nee" gaat zeggen, heb je dit natuurlijk zelf veroorzaakt.

Waarom vraag je hem niet? Als hij tenminste niet hetzelfde voornemen heeft als jij ...

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 20:52

Aan mijn zus die nooit tijd heeft om samen wat te doen, de gourmet met kerst heeft afgezegd omdat ze ziek was en dat verplaatsen we wel wat nog steeds niet gebeurd is, maar die vervolgens wel doodleuk plannen maakt om te gaan uiteten met vrienden.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 21:12

Aan mensen. Uiteindelijk sta je er echt absoluut alleen voor.

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 21:23

xDenies schreef:
Aan mensen. Uiteindelijk sta je er echt absoluut alleen voor.

:(:) sterkte.

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 21:27

Aan dat ik toen ik vandaag even niet opletten op mnijn pony in het bos, een tak in m'n oog gekregen heb en deze nu dik en blauw is.. :')

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 21:31

xDenies schreef:
Aan mensen. Uiteindelijk sta je er echt absoluut alleen voor.


Amen.

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 21:34

Aan mijn ogen die spontaan incontinent zijn geworden bij een stukje in GTST ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 21:44

Maflinger_S schreef:
@DeMolenhoek: inderdaad, als je ook tegen je vriend hebt gezegd dat je dit jaar vaker "nee" gaat zeggen, heb je dit natuurlijk zelf veroorzaakt.

Waarom vraag je hem niet? Als hij tenminste niet hetzelfde voornemen heeft als jij ...


2 x bij de juwelier gestaan en 2 x stuurde hij net op dat moment dat hij er echt uit was hoe hij mij ging vragen en ik het binnenkort kon verwachten. Niet dus :')

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 23:00

Niet zozeer geërgerd, maar meer "teleurgesteld".
Ik dacht, ik pak een lekker blikje radler 0%, blijkt het niet alleen 0% alcohol, maar ook 0% suiker. Spul is niet te zuipen en dat is het enige alcoholvrije wat ik lus wat er in huis is. Heb dus maar lekker demonstratief een glas cola gepakt :Y)