PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
proven02
Berichten: 761
Geregistreerd: 22-01-18

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 17:26

Dankje. Es vorm ziet er idd wat gek uit, ben even kwijt hoe de mijne viel kan morgen pas kijken dan ben ik weer op stal.

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 20:20

Hier eindelijk het pakket binnen van mij en een paar andere bokkers :D

renee16

Berichten: 4897
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 20:30

Ik wil mijn kerstcadeautje ook nog graag showen Afbeelding
Limited kersteditie ben de naam van de kleur even kwijt..

proven02
Berichten: 761
Geregistreerd: 22-01-18

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 20:45

Gaaf!

ingridxxs

Berichten: 256
Geregistreerd: 17-03-13
Woonplaats: Nieuw balinge

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 11:50

hoihoi, is er al iemand die uitleggen kan waarom de dekjes van ES aan de achterkant hoger zijn? en hoe dat dus valt onder het zadel? twijfel heel erg, de blauwe vind ik mooier qua kleur maar ik denk het model van PS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 11:59

ingridxxs schreef:
hoihoi, is er al iemand die uitleggen kan waarom de dekjes van ES aan de achterkant hoger zijn? en hoe dat dus valt onder het zadel? twijfel heel erg, de blauwe vind ik mooier qua kleur maar ik denk het model van PS


Ik heb er 3, het is mij nooit opgevallen en hij ligt ook niet anders op m'n paard. Maakt het heel veel uit waarom? :)

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-01-19 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

JanneJ2001

Berichten: 272
Geregistreerd: 22-11-17
Woonplaats: Haps

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 12:00

He Guys,
Ik wil binnenkort ontzettend graag een PS of Sweden en Equestrian Stockholm dekje.
Want nouja ze zijn super mooi!
Nu is alleen mijn vraag. Waar kopen jullie deze?
Als ik ze intyp krijg ik 9/10 keer een engelse site, en wil graag een nederlandse ivm verzendkosten (athans denk dat die via het buitenland veel meer zijn)

proven02
Berichten: 761
Geregistreerd: 22-01-18

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 12:03

Je kan beter uit buitenland bestellen. Heb 1x via hypostore besteld dat duurde 3 weken. Daarna via het merk zelf in buitenland besteld toen had ik hem binnen 3 dagen. Dit was equestrian stockholm. Wacht nu ook al 2 weken op ps of sweden dekje van Nederlandse site had ik maar bij hun zelf besteld..

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 12:03

JanneJ2001 schreef:
He Guys,
Ik wil binnenkort ontzettend graag een PS of Sweden en Equestrian Stockholm dekje.
Want nouja ze zijn super mooi!
Nu is alleen mijn vraag. Waar kopen jullie deze?
Als ik ze intyp krijg ik 9/10 keer een engelse site, en wil graag een nederlandse ivm verzendkosten (athans denk dat die via het buitenland veel meer zijn)


PS is volgens mij te koop bij Divoza, ES bij Hypostore en ook dus soms beschikbaar met korting :)

ingridxxs

Berichten: 256
Geregistreerd: 17-03-13
Woonplaats: Nieuw balinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 12:04

_Dreamer schreef:
ingridxxs schreef:
hoihoi, is er al iemand die uitleggen kan waarom de dekjes van ES aan de achterkant hoger zijn? en hoe dat dus valt onder het zadel? twijfel heel erg, de blauwe vind ik mooier qua kleur maar ik denk het model van PS


Ik heb er 3, het is mij nooit opgevallen en hij ligt ook niet anders op m'n paard. Maakt het heel veel uit waarom? :)


uhmmm hoe moet ik dit uitleggen, ik heb een fjord. De achterkant van het dekje komt altijd meer naar het zadel als ik het dekje bij de schoft omhoog haal. Daarom vind ik de PS zo fijn, maar naar mijn idee als je bij de ES de schoft vrij maakt dan valt het wel weer naar voren. Laat ik het zo zeggen dat het zadel verder op de 'achterkant' van het dekje ligt. Als je het niet begrijpt, laat maar haha!! morgen ga ik ze iig maar even passen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 12:05

Je kan idd bij hunzelf bestellen via eigen site, maar ik heb er 2 bij Hypo besteld en die waren beide dezelfde week nog binnen :)

Ingrid ik snap er vrij weinig van :') Maar heb net 2 foto's aan m'n bericht toegevoegd, misschien geeft dat een beter beeld?

renee16

Berichten: 4897
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 12:19

JanneJ2001 schreef:
He Guys,
Ik wil binnenkort ontzettend graag een PS of Sweden en Equestrian Stockholm dekje.
Want nouja ze zijn super mooi!
Nu is alleen mijn vraag. Waar kopen jullie deze?
Als ik ze intyp krijg ik 9/10 keer een engelse site, en wil graag een nederlandse ivm verzendkosten (athans denk dat die via het buitenland veel meer zijn)


Ik heb hem op voergoed besteld en was binnen 2 dagen binnen.

ingridxxs

Berichten: 256
Geregistreerd: 17-03-13
Woonplaats: Nieuw balinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 12:32

_Dreamer schreef:
Je kan idd bij hunzelf bestellen via eigen site, maar ik heb er 2 bij Hypo besteld en die waren beide dezelfde week nog binnen :)

Ingrid ik snap er vrij weinig van :') Maar heb net 2 foto's aan m'n bericht toegevoegd, misschien geeft dat een beter beeld?


Dankje, valt inderdaad gewoon goed. Op mijn profiel kun je wel beetje zien wat ik bedoel. Het zweetblad van het zadel valt verder naar achteren op het dekje. Kan ook aan de bouw en soort zadel liggen natuurlijk..

JanneJ2001

Berichten: 272
Geregistreerd: 22-11-17
Woonplaats: Haps

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 13:58

dankjewel allemaal!

orion456
Berichten: 571
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Apeldoorn

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 19:37

Ik heb mijn ES dekjes allemaal bij Hypostore besteld en die waren er allemaa; binnen 3 dgn. Je moet even goed kijken of ze ze op voorraad hebben. Maar als je bij ES zelf besteld heb je ze ook snel. alleen wel vaak meer verzendkosten.

Nienkje_H

Berichten: 428
Geregistreerd: 22-01-14
Woonplaats: Noord-Holland

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 21:57

Voergoed.nl. Ik heb ze daar met korting besteld. Prima site.

Romyhendrikx

Berichten: 27
Geregistreerd: 03-08-18

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 15:51

Ik lees ook even mee! Heeft er iemand ervaring met de jasjes van Equestrian Stockholm?
Ik vind de Olive kleurige zo mooi!

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 18:09

Romyhendrikx schreef:
Ik lees ook even mee! Heeft er iemand ervaring met de jasjes van Equestrian Stockholm?
Ik vind de Olive kleurige zo mooi!


Ja, ik heb ervaring met de jasjes. Heb het Next Generation jasje van de Plum gehad (verkocht) en heb het Champagne Softshell jasje. Wat wil je weten?

orion456
Berichten: 571
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Apeldoorn

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 19:01

Ik heb 2 jassen van ES. de Blauwe en de Brass Gold. Ze zijn erg dun qua stof (Dus erg fijn met rijden, zit neit in de weg) maar wel heel warm (zou je neit verwachten bij die dunne stof, maar zijn ze wel). Ze zijn erg winddicht en waterafstotend. Heel chique en zitten heerlijk. Stof voelt ook heel dun en fragiel aan, maar is best stevig. Ik gebruik 1 jas voor bij de paarden en de andere voor nette gelegenheden. Omdat ze zo mooi zijn heb ik 2 :D
Zakken zijn mooi groot, past veel in.

henshem
Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-09-10

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 19:47

Hoe vallen de maten? Normaal heb ik 36/38 maar als ik hun maattabel aanhoud, kom ik op een 34 uit.

xsensibel

Berichten: 1464
Geregistreerd: 02-02-13
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 22:00

Afbeelding

White perfection op mijn merrie! :D

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 11:58

henshem schreef:
Hoe vallen de maten? Normaal heb ik 36/38 maar als ik hun maattabel aanhoud, kom ik op een 34 uit.


Huh? Ze hebben toch alleen XS, S, M, L, XL?
Ik heb ook maat 36/38 en heb van beide S bij Equestrian Stockholm. Zit prima en bij de softshell kan ik er makkelijk nog een vest onder doen.

henshem
Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 14:02

Sommige jasjes hebben gewone maten vanaf 32. Bijv de Astrid van PS of Sweden.

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 16:23

Ja, maar die maatvoering doen ze dus niet.

orion456
Berichten: 571
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 17:26

henshem schreef:
Hoe vallen de maten? Normaal heb ik 36/38 maar als ik hun maattabel aanhoud, kom ik op een 34 uit.


Ik heb normaal maat 38 en die maat pas ik ruim, ook als ik dikke truien aanheb. Als jij 36/38 hebt, zou ik maat 36 nemen. Omdat ze niet zo dik zijn, word je er geen dikke prop in als je er nog een dikke trui onder hebt. Als je hem alleen in de zomer gaat dragen (zonder dikke kleding eronder) kun je miss nog maat 34 proberen?