Ik ben benieuwd via welke sites bokkers hun vakantie boeken en waarom

Brandt los!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nouky12 schreef:@moonsparkle, wij werden aangesproken dat het toch echt wel de bedoeling was dat we naar de bijeenkomst kwamen met wat er allemaal te doen was in de omgeving
Electra63 schreef:Verschillend: soms losse vliegticket en dan hotel/appartement. Vaak zoek ik via zoover of booking.com een accommodatie naar keuze en soms boek ik dan rechtstreeks bij de accommodatie.
Ik boek korte, zonvakanties vaak via een reisorganisatie, omdat dit meestal goedkoper is. Vaak Sunweb, maar soms ook Tui of D-Reizen. Vaak is de vertrekdatum/luchthaven/vliegtijd dan van belang voor mijn keuze.
In mei ga ik via Tui naar Rhodos, omdat ik dan vanaf Rotterdam kan vliegen op een gunstige tijd.
In juni juist via Sunweb naar Kos, ook i.v.m. vluchttijden. Maar in maart naar Valencia heb ik juist weer via Transavia losse vliegtickets besteld, omdat die vrij goedkoop waren en hotel via Booking.com.
Ik ga verder nooit naar bijeenkomsten en ik boek nooit excursies via de reisorganisatie en dat zeg ik direct bij aankomst op de bestemming. Dat bepaal je natuurlijk gewoon zelf.
Je moet gewoon goed vergelijken.
daantjuhhh schreef:Ik zelf normaal ook niet.
Nooit iemand gehad die probeerde mij over te halen.
De laatste x had ik mijn gehandicapte broer mee. Toen bewust wel gedaan voor hem...
Maar daar waren ze ook alles behalve opdringerig.
sharon488 schreef:Ik zat vanmiddag op vakantie discounter te kijken en ging nu even naar booking.com, maare ik schrok wel een beetje van de prijzen daarof heb ik iets verkeerds ingetypt. 3 nachten Parijs voor 500 euro? Hoe dan. Daar kun je 10 dagen voor naar Egypte..
Joolien schreef:sharon488 schreef:Ik zat vanmiddag op vakantie discounter te kijken en ging nu even naar booking.com, maare ik schrok wel een beetje van de prijzen daarof heb ik iets verkeerds ingetypt. 3 nachten Parijs voor 500 euro? Hoe dan. Daar kun je 10 dagen voor naar Egypte..
Links kun je aangeven van 0-50 euro per nacht, dan krijg je de goedkopere opties wel naar voren