veluwe ranch

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-01 20:21

ik denk dat het al 5 jaar gelden is voordat de veluwe ranch veranderde in wat het nu is toen gaf daar een Ed nog wat les...
kent iemand hem en weet iemand waar hij is gebleven?
Ik heb regelmatig met open mond naar hem staan kijken als hij aan het trainen was....
prachtig zoals hij met zo weinig zichtbare dingen een paard met zoveel plezier iets voor hem kon laten doen heb heel wat uurtjes daar lnags de kant gezeten.
Ik als dressuurmeisje vond western geen bal aan maar ben toen door hem toch gaan lessen.
vond het wel erg leuk maar niet echt mijn manier van rijden dat wil zeggen ik vond/vind het engels rijden leuker.
Ik ben dus ook gestopt en er een aantal jaren niet geweest.
helaas is er van die mooie westernstal imo niet veel meer over de zachtheid is weg vergeleken met vroeger 't is wat meer een manege geworden en die Ed is ook weg.
Weet iemand misschien jij Sonja waar hij gebleven is? volgens mij reed hij toen wel wedstrijden ofzo vind het wel leuk om te weten of hij nog steeds rijd etc.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 08:13

Ed Ed Ed...het is heel stom, maar er rinkelt ergens vaag in mijn achterhoofd een belletje? Weet je ook een achternaam Kim, dan kan ik vast wel even voor je vragen wat er met Ed gebeurd is, ik ken genoeg mensen die zich intensief in het wedstrijdcircuit begeven dus er zit vast wel iemand tussen die het weet...bedoel je misschien Ed Goossens?
Groetjes, Jasja

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 09:40

Ed Goossen (goh, heb altijd ruzie met die achternaam, is het nou toch Gosen??) Ed geeft volgens mij momenteel les in Otterlo, bij Manege de Mossel, DACHT IK, weet niet zeker, meende zoiets te horen....Hij heeft ook lesgegeven (of nog?) in Elburg, bij manege UItzicht???? Cornelie, hoe heette het daar????? Heb eventueel wel een foonnummer voor je van Ed. -Karen-

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-01 12:45

jaaaaaaaaaaahaaaa das hem!!!!!
leuk hij geeft dus nog steeds les was altijd zo onder de indruk van zijn manier van rijden misschien lukt mij dat ooit ook eens maar dan op de engelse manier Lachen
thanx!