EJL-ITP een 2018 om nooit te vergeten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mvdende

Berichten: 5692
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

EJL-ITP een 2018 om nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-18 02:01

Ik weet niet of het hier goed staat, aangezien het niet over paarden gaat.


Januari begon met toosten en een week later een workshop lawine piepers zoeken op het strand. Brr wat was het koud. Aansluitend met een paar vrienden wat gegeten en vervolgens naar de film Reel Rock geweest waar ik deze Deuter tas won.

Een week later stond er een workshop Drytoolen op het programma bij Monte Cervino in Bergschenhoek.
Op zondag ging ik naar de Bergsportdag met mijn bedrijfsnaam groot op mn rug.

Afbeelding


Februari heb ik geen bijzondere dingen gedaan en is mijn fotoalbum gewoon leeg ;)

Maart begon zoals jullie wel weten met lekker schaatsweer. Een dagje weg met mijn oom en ook op de sloot voor ons huis kon geschaatst worden.

Helaas bracht maart ook het afscheid van Luuk. Veel te vroeg en zeker niet nodig geweest, maar hij was mijn pony niet meer, dus mocht ik er ook niet meer over beslissen. Het heeft mij veel verdriet gedaan en hij zal nooit vergeten worden.

Halverwege de maand krijg ik een kaartje voor de film Mountain. Vooraf eet ik een hapje en vlak voor de film begint is er een lezing van Wilco van Rooijen.

We sluiten maart af met de Paasdagen en ook met mijn verjaardag. Het enige dat ik wist was dat we een weekend weg gingen, waar heen was tot het moment dat de navigatie het verklapte een verassing. We gingen niet heel ver weg en binnen een paar minuten rijden op de A4 gaf de navigatie aan dat we afslag Wassenaar moesten nemen. En zo zat ik op mijn verjaardag in een achtbaan *\o/*


Afbeelding

In april en mei doe ik niet zo heel veel. Ik volg een workshop reddingstechnieken/ touwtechnieken in het zonnetje in Bergschenhoek


Afbeelding


Met het Koningsweekend gaan we met een groep naar Berdorf en wandelen en klimmen we in het mooie Luxemburg.

Eind mei krijg ik via stichting Honden zonder Toekomst een York mix in de opvang. John is een lief hondje, maar ik heb geen klik. Hij gaat na een paar weken naar een forever home.


Afbeelding


En nu ga ik even naar bed. Zal dit topic morgen af maken. Sorry, type dit allemaal op mn mobiel, gaat niet zo snel :+