suusiejj schreef:join-up..
Ik heb het inderdaad ook gelezen, hearthland..
maar het zijn BOEKEN.. hallo, boeken=fantasie
fantasie= vaak niet waar..
Als je leest , deed die moeder het al jaren!
Volgens mij klopt het dat je er jaren mee bezig moet zijn geweest (opleiding) Voordat je het daadwerkelijk met je paard doet..
Join - up maakt je paardje inderdaad kapot, paar keer mee gemaakt.. niet met me eigen natuurlijk maar met 1 die net zo bezig dacht te zijn als de moeder in hearthland..
Oke de boeken zijn heel mooi om te lezen.. maar doe het niet zomaar na meid..
Het kan een verkeerde inpact op je beessie hebben en ik denk niet dat je het wil, tenzij je ECHT ECHT ECHT weet waar je mee bezig bent..
Dit is niet gemeen bedoeld maar GOED bedoeld..
Succes
heej
ik zie dit niet als negatieve kritiek alleen ik ben nieuwschierig naar jullie ervaringen ermee dus kritiek heb ik geen problemen mee. maar ik reageer hier even vooral op dit stukje Het kan een verkeerde inpact op je beessie hebben en ik denk niet dat je het wil, tenzij je ECHT ECHT ECHT weet waar je mee bezig bent..'' ik heb er heel veel boeken overgelezen en ook andere het zien doen ik heb het bij mijn eigen pony toen ook een keer gedaan en ik heb nu een verschrikkelijk goeie band met mijn pony en het klinkt misschien heel raar maar terwijl ik met een join-up bezig was voelde ik dat hij mij aan het eind totaal vertrouwde
Ik gebruik het dus wel bij mijn eigen pony en het heeft absoluut geen negatieve gevolgen gehad maar dat kan ook wel eens komen omdat voordat ik het deed eerst heel erg in heb verdiept en me nog steeds verdiep in zulk soorten dingen
nou ja ik heb zo mijn mening erover en jullie ook en dat moeten we van elkaar kunnen respecteren
dus commentaar is altijd welkom hoor