Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bizzybijtje schreef:Tsja..... leuk voor zemaar ik snap het niet helemaal. Ze hebben wel iets tegen wedstrijden, maar als het bitloos is is het opeens fantastisch. Maar ach....
RedPassion schreef:Bizzybijtje schreef:Tsja..... leuk voor zemaar ik snap het niet helemaal. Ze hebben wel iets tegen wedstrijden, maar als het bitloos is is het opeens fantastisch. Maar ach....
Wie zijn 'ze'? Mensen die bitloos rijden?
Om voor mezelf te spreken (rijd ook bitloos): Ik heb niks tegen wedstrijden, maar vind wel dat er in elk geval de keuze zou moeten zijn.
SETEFURII_ schreef:ben benieuwd hoe fijn anky haar hulpen zou kunnen geven al bitloos
Dit is echt een 'hype' aan het worden
JoviBan schreef:Anoniem schreef:idd de fijne hulpen van de zz-zwaar enz. kunnen nooit uitgevoert worden met de fijn heid van het bit...
"Fijnheid van het bit".![]()
Hoe kun je "fijne hulpen" in vredesnaam laten samengaan met zoveel mogelijk ijzerwaar in de paardenmond, dat is dan toch allang niet meer aan de orde.
Anoniem schreef:maar met een bit kun je een bijna onzichtbaare hulp geven wat met een bitloos hoofdstel simpel weg niet kan..
Dani62 schreef:Hmhm, bit en fijnheid in één zin ... ...![]()
![]()
Nou, ik ben trouwens best happy met de veranderingen in paardenland. Bitloos een hype.. Bokt stroomt er van over in ieder geval! Het zou leuk zijn als het niet zozeer een hype is, maar ook een stukje bewustwording van mensen. Maar goed, dat zijn mijn stille dromen.
Citaat:want als mijn paard het bit zoooo verschrikkelijk vind.. waarom staatie dan al met zijn mondje open klaar om het bitje in te nemen ?
Anoniem schreef:als jij fijnheid en bit niet in een zin kan plaatsen heb jij een erg strengen en harde hand
want als mijn paard het bit zoooo verschrikkelijk vind.. waarom staatie dan al met zijn mondje open klaar om het bitje in te nemen ?