Een topic speciaal van mijn nieuwe aanwinst. Ik zal even kort uitleggen wat haar verhaal is. Sarah is een merrie van 6 jaar oud, net ingereden. Ze heeft een dochter Milah, die staat nog bij de eigenaresse en is nog te koop (helaas kan niet alles kopen). Sarah heeft een beetje een raar verleden. Ze is niet echt mishandeld maar eerder gebruikt als grasmaaier op een gazonnetje en daarvoor heeft ze op een klein landje gestaan met geen gras niks. Ze leefde toen op een paar boterhammen per dag en meer niet. Ze werd niet in de hand genomen, helemaal niks. De eigenaar heeft haar drachtig laten worden en hoopte zo dus een merrie en veulen te kunnen houden.
De meiden waar ik haar nu vandaan heb, hebben haar "gered" en drachtig gekocht. Sarah was vel over been en zag er niet uit. Nu is ze nog een beetje mager, dat is nog van het veulen. De meiden hebben haar helemaal opnieuw opgevoed en waren nu dus met inrijden bezig.
De meiden hebben zelf nog 3 tinkers en 2 veulens (Milah meegerekend) en de boer waar ze bijstaan is niet echt aardig. Hij haalt elke keer vreemde dingen uit (zoals schrikdraad bij de sloot weghalen, dan jagers op de weilanden laten en dan raar staan opkijken dat er paarden in de sloot belanden, zoals Sarah) Hij vond dat de meiden teveel paarden hadden en daarom moesten er 2 weg. Dit waren dan Sarah en haar dochter, aangezien zij als laatste waren gekomen. Ik was op MP al een paar keer langs gegaan bij Sarah en iets sprak me aan... Toen ze later nog te koop stond heb ik de gok genomen om langs te gaan (was toch dichtbij) tja das stom natuurlijk
Sarah was nog een beetje mensenschuw, normaal als er mensen komen kruipt ze een beetje weg en kijkt de kat uit de boom. Totdat ze dus mijn kinderen zag... Ze was op slag verliefd en ging gelijk achter mijn zoontje aan om te knuffelen. Ze legde dan haar snuit op zijn haar en ging dan snuiven, daarna kroelen en tegen hem aan hangen. Bij Jaimy, mijn dochter, liep ze constant achter haar aan. Elke keer als Jaimy haar in het midden van de bak zette, kwam Sarah weer terug om bij haar te staan om te knuffelen. De meiden keken vreemd op, want dta had ze nog nooit eerder gedaan, ze stond meestal aan de andere kant van de bak te kijken en moest niks hebben van de mensen. Ik heb even met Sarah gefreestyled en dat ging super. Sarah kwam gelijk naar me toe om contact te zoeken en de knuffelen (ik negeerde haar toen ik buiten de bak stond en zij kwam elke keer bij me kijken). De meiden waren het erover eens... Sarah mocht met me mee... Maar dan moest ik even geld regelen want hier had ik niet opgerekend (en alles komt dan tegelijkertijd natuurlijk) Maar het is gelukt en nu staat ze dus sinds gisteren in de wei.
hoe ze zich thuisvoelt, kijk zelf maar:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EYE3MC3P.jpg
Lekker bij de groep
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FZDH6ZTM.jpg
Haar rechterkant

Haar linkerkant, de 4 beentjes die je erachter ziet, is de shet die is helemaal verliefd op haar en volgt haar overal

Deze vond ik erg mooi

Het hele topic:
viewtopic.php?f=53&t=855211