Tinkerstal Mc Cloud

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iris92
Berichten: 2072
Geregistreerd: 17-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 21:51

Net heel asociaal te woord gestaan door meneer.

Eerder deze week mevrouw gesproken die super vriendelijk was. Echter had ik nog een paar kleine vragen voordat ik een afspraak wilde maken voor t weekend. Nou t was bij de honden af... Grote bek, niets willen zeggen. Moest gewoon maar komen kijken en anders op marktplaats kijken.

Ik moet er ruim 2uur voor rijden dus wilde wel graag het eea van te voren weten. Maar ik heb hem bedankt en gezegd dat zijn vrouw vele malen vriendelijker was, toen kreeg k als antwoord dat zij dat zelf moest weten.

Als je hun site leest willen ze je graag helpen goede service graag eerst telefonisch om teleurstellingen te voorkomen.

Echt ik was helemaal beduusd, wat een ramp zeg. Ronduit asociaal en belachelijk.

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 06:57

Heb je deze topic een beetje doorgelezen? Dan ga je hier vast niet kijken!
Ik zeg niet doen! Komt een hoop ellende vandaan!

Iris92
Berichten: 2072
Geregistreerd: 17-12-06

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 07:56

Na aanleiding van mijn gesprek dit topic opgezocht... Triest

mie123gie
Berichten: 1319
Geregistreerd: 14-02-11

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 08:20

Ik heb het al vaak genoeg gezegt maar ik vind het een top stal! Ja de mensen zijn echte handelaren en als ze denken dat je geen serieuze interesse hebt dan zijn ze best asociaal. Maar ik heb er een top paard weg die op een hele nette manier is afgeleverd.

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 08:28

Bel anders eens met de gehandicapten vereniging in Zwolle. Vraag hen eens hoe netjes zij behandeld zijn door deze handelaar!

myk_en_shant

Berichten: 3269
Geregistreerd: 15-12-10
Woonplaats: Steenwijkerwold

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 08:40

Als je een leuke geschikte tinker zoekt, kun je beter contact op zoeken met de Mathilda hoeve in wapserveen (drenthe). Leuke mensen met een hart voor hun dieren.

Allienda

Berichten: 1372
Geregistreerd: 24-02-08
Woonplaats: Brunssum

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 09:27

De tinkerboerderij heeft volgens mij ook wel een goede service, ik ben toen naar een paardje wezen kijken daar. Het was helaas niet helemaal wat ik zocht maar ben wel eerlijk ingelicht over het hoe en het wat van het paardje [het was een enorme sensibele dame, toch wat te sensibel voor wat wij zochten]

gatecrascher
Berichten: 81
Geregistreerd: 18-09-06

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 14:58

De tinkerboerderij moet op dit moment noodgedwongen door omstandigheden ook een aantal tinkers verkopen.. misschien dat daar een geschikte tinker bij zit..
ik heb in ieder geval een hele positieve ervaring daar...

bumper

Berichten: 242
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 14:15

Gezocht en gezocht. Volgens mij is dit het meest recente topic ( en anders twijfel ik er niet over dat ik het wel hoor)


Mijn vraag is : iemand nog recente ervaringen?

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:57

ik zag ze ook op mp met een hele mooie merrie Keely maar na alle verhalen kijk ik wel even verder

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 10:01

Kan me niet voorstellen dat prettiger / eerlijker zijn geworden

bumper

Berichten: 242
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Hoogeveen

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 10:10

Wat jammer toch eigenlijk he.
Prima site, vaak leuke paardjes. Zou het zo makkelijk vinden, meerdere dieren en mooi dichtbij

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 13:39

Als het te mooi is om waar te zijn dan is dat meestal ook zo.

Niet alle Tinkers zijn bomproof en geschikt voor het zorgwerk. Ook niet bij deze stal

myk_en_shant

Berichten: 3269
Geregistreerd: 15-12-10
Woonplaats: Steenwijkerwold

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:37

Als je een tinker zoekt, neem dan anders contact op met hanneke scheltinga van mathilda hoeve in wapserveen, wie weet heeft zij wat staan en anders weet ze er misschien wel 1

Lauratjuuuh
Berichten: 1
Geregistreerd: 06-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 20:04

Helaas heb ik ook niet echt goede ervaringen met mc clous... Vrienden van mij kochten er drie tinkers en hadden zelf helaas niet veel ervaring met tinkers enzo de eerste merrie zou zeer gelijkmatig gehumeurd zijn en erg goed onder het zadel ik stapte er als een van de eerste op en heb als een rodeo door de bak gecrosst en na een kwartiertje was ze niet meer vooruit te branden en ze bleek nogal slecht gehumeurd te zijn je hoeft maar in de buurt te komen met eten je wordt zo gebeten of getrapt ook andere paarden zijn vaak de pineut. ze hebben ook nog een ruin gekocht die helemaal beleerd was enz. alleen hij was erg dun maar hij zou wel weer snel aansterken nee dus na een half jaar is hij overleden en hij heeft nooit een grammetje vet gehad volgens onze dierenarts is hij van binnen zowat opgegeten door wormen waar niks meer aan te doen was dit kwam door het niet behouden van de wormenkuur. ook kregen we er een veulen bij die nogal "wild" was zij is de enige die het "doet" en geen lichamelijke klachten heeft maar helaas we zijn er ook zelf ingetuind maar ik vind het gewoon niet kunnen om onervaren mensen gewoon te bedriegen we kregen er trouwens ook een zadel en hoofdstel bij die perfect paste helaas allebei gewoon weg kunnen gooien zadel was gewoon scheef en paste niet en het bit was verroest en het leer brak zowat

Beucken
Berichten: 14
Geregistreerd: 27-03-16

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 12:21

Oh wow dacht eigenlijk vanuit hun sitemap gezien dat het een goede plaats zou zijn om te gaan kijken, hebben prachtige tinker staan ☺

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 13:07

Ja ze zijn allemaal prachtig, zeker en bomproof en zeer geschikt voor zorgwerk! Allemaal!!! Kijk goed uit bij deze handelaar!! Je bent gewaarschuwd!

mie123gie
Berichten: 1319
Geregistreerd: 14-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 17:29

Beucken schreef:
Oh wow dacht eigenlijk vanuit hun sitemap gezien dat het een goede plaats zou zijn om te gaan kijken, hebben prachtige tinker staan ☺

Je kunt altijd zelf oordelen, ik heb er een geweldig paard weg dus er staan echt wel leuke dieren tussen.

paulinebes
Berichten: 451
Geregistreerd: 03-05-12

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 18:04

Ben ook nog steeds zeer blij dat ik zelf ben gaan kijken en mijn merrie daar heb gekocht... Mijn merrie is echt een topper (ook al heeft ze uiteraard ook haar "kuren"). De omschrijvingen zijn volgens mij helemaal niet (meer?) zo dat ze allemaal geschikt zijn voor zorgwerk. Af en toe zit er een bij die ze gaan opleiden. Verder lees ik ook regelmatig bij paarden die te koop staan dat er een meer ervaren ruiter nodig is of dat het paard nog groen is. Overigens denk ik dat je als van een handelaar alles klakkeloos aanneemt, ook al zou deze zeggen dat iedere tinker bomproof is, dat je dan wellicht nog eens goed moet nadenken of je wel voldoende ervaren bent om een paard aan te schaffen. Je krijgt daar voldoende de gelegenheid om het paard te bekijken, te rijden en zelf te ervaren of het paard al dan niet geschikt is.

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 18:30

Ik wilde eigenlijk morgen bellen omdat ik op zoek ben naar een Tink, maar denk dat ik toch eerst even verder kijk n.a.v. dit topic...

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 18:43

Of wel gaan kijken maar door dit topic extra opletten.

En eigenlijk moet je dat overal.
Er zijn genoeg particulieren die de zooi oplichten.
En net zo veel handel stallen die wel eerlijk zijn.

Heb je interesse in de paard. Klinisch laten keuren met bloed afname.
Contract op stellen met de vraag of een paard gebreken heeft.
Geen contract met niet goed ander paard uitzoeken. Nee gewoon geld terug.

En het belangrijkste kijk met je verstand.
Ga ook vaker dan een keer kijken.
Neem iemand mee zonder emotie.

Succes met de paarden jacht. :)

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 19:18

klopt overal kun je opgelicht worden, maar bij deze stal moet je echt goed uitkijken!
En een contract opstellen kun je bij deze mensen echt wel vergeten! Geld terug daar doen ze bij deze stal echt niet aan!

Er zijn echt veel betere stallen, wees gewaarschuwd!

Goner
Berichten: 297
Geregistreerd: 12-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 17:28

Wat jammer, had echt een leuke merrie gezien. Maar nu ik dit lees is eigenlijk al het plezier weg. Geen zin meer om te kijken terwijl het zo'n leuke merrie was. |(

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37312
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 17:30

Ga gewoon kijken en neem eem erg ervaren paarden mens mee. Niet alle dieren zijn slecht je moet alleen goed uitkijken. En dat geldt eigelijk voor alle handelaren waar je koopt.

andmarc
Berichten: 1
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 02:29

Zijn voor een tinker gaan kijken bij Mc Cloud. We hadden toen nog maar weinig verstand van paarden. We kregen ook een paardje gepresenteerd. Mooi paardje, daar hebben ze wel oog voor. Toch was het paardje nooit de 145 cm die volgens de DA papieren bij McC had moeten zijn... Heel rustig beestje maar in de roundpen niet vooruit te bewegen. Leek wel staande te slapen. Eerst was het een prettig verkoopgesprek met een hoop foto's van de proefrit tot dat we zijden met een kennis terug te komen wie meer verstand heeft (professionele trainer) voor we zouden beslissen. Toen sloeg de stemmung bij meneer om. Wat zou een paardentrainer van tinkers afweten? Dan nog pogingen ons onder druk te zetten (vanmiddag komen andere kopers, dan is dit paard weg), vervolgens omslag tot schelden... we zijn uiteindelijk gefrustreerd weg gereden. Of je tekend direkt of je kan oprotten. Als een verkoopgesprek al zo verloopt belooft dit niets goeds... we hebben deze merrie dan ook inmiddels op marktplaats door particulieren te koop zien staan, mogelijk kopers die er achteraf issues mee hadden.