Aangezien ik zo'n topic niet ben tegegenkomen,Hoe heten jullie tinkers? En is het een merrie/ruin/hengst? als er al zo'n topic is, excuses
Ik heb er zelf geen maar de tinker die ik rijd is een ruin en heet Devon.zijn moeder heet Tinka en zijn halfbroertje Coen
Mijn beide merries zijn zwartbont en heten Tinkerbell en Angel.De door mij gefokte veulens:Argon, Baileys, Chenoa, Dilhara en EmarisDe tweeling Stella & Artois
Er is al eens een topic over geweest..Maar dat is al meer dan een jaar oud..viewtopic.php?f=98&t=426776&hilit=wat+is+de+naam+van+jou+tinkerMijn zwart bonte Tinker heet Amy..
Mijn bruinbonte merrie heet Anouk van de Asheuvel, ze heeft een veulen, en die heet Boyan of Gypsy Diamonds (is verkocht).
Winniiee schreef:Zelf heb ik geen tinker maar iemand die wel een tinker heeft heeft hemTinkie Winkie genoemd!!!!!! Ik ken iemand die had een 2 span ruinen. De ene heette Tinkie en de andere Winkie
mijn verzorgtinker heet ginger, is bruinbont en een merrie. En in haar buik zit een zwartbont merrieveulen.
De tinker die ik ken heten:Zwart/bonte Stermerrie: KatingkaZwart/bonte jaarling merrie: S-hoeve's Mystique HopeZwart/bont veulen merrie: S-hoeve's Caitlynn Gayora3Kleur voornamelijk bruin/wit Stermerrie: AmberStermerrie bruin/bont Niahm3 kleurige merrie: Enya3 kleurige ruin: Bon-Jovi
Bij manege de zwaanhoek heb ik op een tinker gerden die Shane hete, het was een merrie en ze heeft ook een veulentje gekregen