Wie houdt zich aan dit artikel.
Auteur : N. C. R. Bogaart
Titel : PAARDEN
voeding-verzorging-huisvesting
ISBN 90 6248 189 2
Zuidgroep B.V. Uitgevers, Postbus 245, 2501 CE Den Haag
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nielsd schreef:Oeps, dan ben ik heel fout bezig met onze hengsten
nielsd schreef:He, die is leuk!
Staat ie ook ter dekking?
coydog schreef:En wat als er dames onder de 18 spontaan zelf gaan besluiten je niet vaststaande hengst te poetsen, ben je dan verantwoordelijk voor de schade????
Ariebren schreef:coydog schreef:En wat als er dames onder de 18 spontaan zelf gaan besluiten je niet vaststaande hengst te poetsen, ben je dan verantwoordelijk voor de schade????
http://members.chello.nl/h.lamein/Cochise%20dekt.jpg
silas schreef:ik hou mij er absoluut aan, wil geen risico's lopen, het blijven ten alle tijden hengsten, hoe lief ze ook zijn!!
nielsd schreef:Ik zie er geen verschil in, in rassen.
Het komt meer door de opvoeding.
Cassidy schreef:En toch vind ik dat ze (nog steeds) gelijk hebben. Omgaan met hengsten blijft vreselijk tricky, en wordt in mijn ogen nog steeds veel te snel onderschat....
even afgezien van het feit dat dit topic op Tinkers is gestart, en het misschien wat makkelijkere dieren zijn in omgang, wil ik jullie dit topic even aan het hart leggen:
viewtopic.php?f=119&t=714301
viewtopic.php?f=1&t=287216
viewtopic.php?f=1&t=594652
Volg ook even de links die in dit topic zijn gegeven. Het houden van een hengst wordt te vaak als stoer bestempeld, en het blijft gewoon vreselijk uitkijken!
rommulus schreef:@ Caira ik wou dr al expres niet op reageren omdat dit dan toch zo'n standaard hengsten topic word