http://www.thaics.de/
Ik heb nooit eerder iets over vernomen dacht ik?
het ziet er wel internationaal uit...
en alle paarden zijn hier een geloof ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wat leuk! Pellie schreef:iig wel eentje die samen kanwat leuk!

flettie schreef:Ik heb het even snel doorgelezen maar deze vereniging heeft m.i. dezelfde opzet als de ICV met hun 'data-bank'.
Bij deze vereniging krijg je na inschrijving een sticker als bewijs van inschrijving om in het paspoort van je Tinker te plakken. Alleen lijkt deze vereniging de boel een stuk groter aan te pakken door niet alleen Irish Cobs maar ook Tinkers en Crossbreds te registreren en door ook gelijk flink internationaal te gaan.
Of het een of ander nou gratis is of niet wordt mij nog niet helemaal duidelijk. Op de ene pagina beweren ze dat registratie gratis is maar op een andere lees ik weer dat lidmaatschap van de vereniging vanaf 18 jaar 50 euro is en registratie in het centrale register voor niet-leden 25.00 en voor leden 15 euro per paard kost.
We kunnen de ontwikkeling van deze vereniging in ieder geval in de gaten gaan houden
flettie schreef:Bij deze vereniging krijg je na inschrijving een sticker als bewijs van inschrijving om in het paspoort van je Tinker te plakken.
Bonte schreef:flettie schreef:Bij deze vereniging krijg je na inschrijving een sticker als bewijs van inschrijving om in het paspoort van je Tinker te plakken.
Je mag niet dingen zelf in je paspoort plakken. Dan kan die ongeldig worden.
Des te meer reden om eerst eens flink de kat uit de boom te kijken
Bonte schreef:Je mag niet dingen zelf in je paspoort plakken. Dan kan die ongeldig worden.
Flettie schreef:I knowDes te meer reden om eerst eens flink de kat uit de boom te kijken