[TI] Afkomst Tinker

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkie41

Afkomst Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 10:36

Hoi Hoi,
Wij hebben sinds aug 2002 ons Tinker meisje Destiny-Girl,nu zijn wij op zoek naar meer info over haar achtergrond.
Destiny hebben wij gekocht bij Walter Kloostra uit Hoenderloo en we hebben er nog geen spijt van dat wij haar daar gekocht hebben.
We hebben onderling nog veel contact gehad over het wel en wee van Destiny.
Zij heette bij hem trouwens ( Evita),wij hebben haar omgedoopt naar Destiny-Girl.
Zij is nu inmiddels 9 jaar oud, is een zwart bonte met anderhalve maan oog, links een heel en rechts alleen de onderkant.
Ze is 100% verkeersmak maar toen we haar kregen kon ze niets meer dan stappen en draven.
Mijn dochter en de eigenaar van de Pensionstal waar we staan hebben haar geleerd om voetjes te geven, en mijn dochter en haar instructrische hebben haar de rest geleerd.
Ze hebben eerst dressuur gereden en zijn daarmee 2x eerste geworden in de B klasse.
Ik hoop dat iemand ons iets meer kan helpen, om iets te weten te komen over de achtergrond van Destiny.
Groetjes Tinkie41 Haha!

flettie

Re: Afkomst Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:38

De enige die je waarschijnlijk meer over haar kan vertellen is Walter Kloostra zelf. Maar aangezien hij een handelaar is/was en haar waarschijnlijk ergens uit Engeland of van een markt vandaan heeft is de kans groot dat je niet veel wijzer zult worden.