Heb vandaag contact opgenomen met de vorige eigenaars van Angel
*pinkt traantje weg*
Ja, ik heb me eindelijk eroverheen gezet...was allang aan het twijfelen om het te doen maar vreesde eigenlijk de reactie...uiteindelijk heb ik besloten "wie niet waagt, niet wint" en heb ik gemaild!
kreeg prompt een mailtje terug!
het koppel is uit elkaar, mailtje had ik naar de verkoper(man) gestuurd, die heeft gebeld naar zijn ex-vriendin en mailtje naar haar toe gemaild en zij heeft geantwoord. Ze was heel ontroerd te zien dat de tweeling het goed deed (ze is eigenlijk een brave ziel, hij was de geldgierige handelaar achter de zaak )
en heeft ook gevraagd of ze nog eens mag komen kijken (al verwacht ik niet echt dat ze dat ook doet)
heb daarop wat info gemaild en we hebben gebeld. Ze was echt haast aan het janken aan de telefoon heeft erg veel spijt dat ze toendertijd heeft toegestaan dat angel verkocht werd (lucky me )
ze kon me alleen niet verder helpen in m'n zoektocht naar het verleden van angel.
bij de verkoop kreeg ik te horen dat de man haar gekocht had van een bevriende handelaar uit Leopoldsburg (toevallig kent hier niemand een handelaar die wel eens tinkers heeft uit die streken?) twee weken voor ze beviel van de tweeling
de vrouw vertelde me nu dat ze idd twee weken voor ze beviel bij hen kwam, maar de man zou angel kennelijk op een markt in nederland gekocht hebben...en dat alles toen in de knoop zat wat manen en staart betreft...
ben dus eigenlijk geen stap verder gekomen, maar wel een ziel gelukkig gemaakt en m'n eigen gemoed gesust: ik heb het nu tenminste geprobeerd!
ik probeer nu toch nog eens de man in kwestie te bereiken als jhij het nu vertikt te antwoorden op mijn mail