Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Boyke_Candy schreef:Mariska: Dat is nie talleen dressuur, ook springen, mennen en nog heel veel andere dingen (oa shows).

snowdon schreef:Vanaf welk niveau is Indoor Brabant eigenlijk?
Berdien schreef:Ik kom wel bitloos, boomloos en ijzerloos met een Tinker het westernrijden promoten![]()
![]()
Echter, dat de Tinker het veelzijdigste ras is ben ik niet met je eens, er zijn zoveel rassen die ontzettend veelzijdig zijn.
snowdon schreef:Zoiets als met Paard & Koets?
. Was er vroeger nog een leuk strodorp, nu zou dat ook voornamelijk voor de Elite zijn en het zou er dan ook een stuk minder gezellig zijn 
of horse-event of bv t Equitana in Duitsland --> daar wordt toch meer aandacht geschonken aan de verschillende rassen die er bestaan en wat ze kunnen enzo

grid schreef:Ik zou dan toch liever op Paard & koets een show uitvoerenof horse-event of bv t Equitana in Duitsland --> daar wordt toch meer aandacht geschonken aan de verschillende rassen die er bestaan en wat ze kunnen enzo
![]()
...een mooie tink keurig gewassen maar de presentatie was echt knul(slof,slof aan de hand).

Berdien schreef:Ik kom wel bitloos, boomloos en ijzerloos met een Tinker het westernrijden promoten![]()
![]()
Echter, dat de Tinker het veelzijdigste ras is ben ik niet met je eens, er zijn zoveel rassen die ontzettend veelzijdig zijn.

snowdon schreef:Chakotay gaf een demonstratie op Horse Event afgelopen jaar!
Cars schreef:Op horse event liep 1 tinker bij de ras presentatie.
Enorm aantal rassen waren vertegenwoordigd
Friezen,arabier,welsh,anda's,tenesse walker,fries,shet. noem maar op.
Allen onder het zadel en prachtig gepresenteerd.......echt een lust voor het oog
Er waren er aan de hand maar dan was er ook een van het ras onder zadel.
op zo'n evenement past het showen (van de veelzijdigheid) ve tinker
--> of ik moet dus een tinker erg goed in het Z (of hoger) hebben en dan een leuke dressuur Kür kunnen rijden (of met 2en een pas de deux
) of bv een zeer goede spring tinker die mooi een parcour kan springen of zo maar dan zou t leuker zijn als je daar voor een wedstrijd uitgenodigd werd
snowdon schreef:Mij heeft Indoor Brabant eigenlijk nog nooit zo getrokken, net als bijv. Jumping Indoor Amsterdam.
dat heb ik dus ook
Op zaterdag omdat iemand kaartjes heeft gekregen dan is Wereldbeker dressuur Grand prix special en de Kür dus ben benieuwd wat ik er van ga vinden