Daarna naar de psych, tja oud zeer, doet zeer... Maar 's middags met de kids en een vriendinnetje van mijn dochter naar stal gegaan.Noa was eerst lekker aan het klooien, heeft ervoor gezorgd dat een Fries op hol sloeg (ze liep ietssss te dicht op en duwde haar hoofd tegen de kont van de Fries) Dus meisje met rugpijn afgestapt, ik er naar toe om te kijken of alles goed ging. Gelukkig wel, al zal ze morgen wel veel spierpijn hebben. Ik was dus ontzettend aan het balen, ze wilde niet lopen, liep elke keer de andere kant op dan welke ik wou. Ik weet dat ze niet graag wilt, maar ik wil toch dat ze plezier gaat krijgen in het rijden en dat ze wat conditie krijgt. Ik rij haar nu ongeveer 2 keer per week en de rest krijgt ze dus de rust die ze wilt.
toen ik aan het stappen was en haar toch de richting op kreeg die ik wilde, had ik het eigenlijk gehad en wilde stoppen. Maar toen kwam haar favoriete Shet de ring binnen
Daar doet ze dus alles voor en hij voor haar. Hij is ook zwart-wit en totaal verliefd op Noa. Dus waar Noa ging, stormde hij er achteraan (met die korte beentjes) en andersom. Erg grappig dus. toen besloten we om te kijken of we konden gaan springen. Dit heb ik nog nooit eerder gedaan en Noa volgens mij ook niet. De shet doet het altijd, behalve vanaaf dus. Noa schoot er elke keer langs en dan ging de Shet er ook langs. Dus andersom gedaan, eerst de shet en dan Noa (ik noa inhouden want ze ging zo snel) en toen ging ze! Ze nam wel het balkje mee (stond zo 10 cm hoog, zie je het voor je
) maar ze sprong wel. De tweede keer vond ze ook eng, maar daarna via de andere kant aangereden en dat vond ze veel leuker. Zo leuk dat ze zelf al ging vaart versnellen en dus sprong zonder aanzet te geven, ik heb in een deuk gelegen. Ze sprong 1 keer zo hoog, alsof ze over een balk van een meter sprong. Ze was daarna wel uitgeput, maar zoooo vrolijk. Helemaal haar oortjes naar voren en knuffelen, ik was echt superblij. zo hoop ik dat ik de bak ook leuk kan maken voor haar en haar toch wat conditie te geven. Zo werd de dag toch nog erg leuk!