het is een ruin van1.50 hoog en is 6 jaar oud.
Graag jullie reacties over hem!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

punky schreef:Ik heb hem zo goed als gekocht, heb een aanbetaling gedaan.
hij stond idd op marktplaats te koop.
Hij is bereden maar staat momenteel al een half jaar stil.
Ik ben voor zijn karakter gevallen, vondt hem wat klein, maar dat kan ook zijn omdat ik grote paarden gewend ben.
x_lubbet_x schreef:het spijt me zeer maar ik vind um er zielig uitzien en niet zo mooi
punky schreef:x_lubbet_x schreef:het spijt me zeer maar ik vind um er zielig uitzien en niet zo mooi
Daarom vraag ik ook naar jullie mening. Is niet erg hoor!
Hij lijkt idd kleiner als 1.50.
Heb hem ook niet gemeten...
punky schreef:x_lubbet_x schreef:het spijt me zeer maar ik vind um er zielig uitzien en niet zo mooi
Daarom vraag ik ook naar jullie mening. Is niet erg hoor!
Hij lijkt idd kleiner als 1.50.
Heb hem ook niet gemeten...
) zo graag wil? x_lubbet_x schreef:oke, waar ben je op gevallen dat je HEM/HAAR(sorry heb niet opgelet) zo graag wil?
punky schreef:Ik ben voor zijn karakter gevallen en niet om zijn uiterlijk
sorry....
Misschien door zijn trieste blik, doordat hij zo vies is, ik weet het niet.Mariska_28 schreef:Maar karakter maakt een boel goed en zeker bij een ruin.
Noetanchamon schreef:Mariska_28 schreef:Deze opmerking snap ik niet... kun je dat uitleggenMaar karakter maakt een boel goed en zeker bij een ruin.![]()
Mariska_28 schreef:Daar bedoel ik mee dat als het een merrie is en je ermee wilt fokken de bouw erg belangrijk is. Voor een ruin vind ik karakter belangrijker dan bouw, omdat je er toch niet mee kan fokken snappie?:D