[TI] wie kent deze hengst/ruin?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

wie kent deze hengst/ruin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 07:27

Wie kent dit paard, hier onder de naam Hercules ( maar ik weet niet of hij nu nog zo heet) De foto's zijn ws zo'n 2 tot 3 jaar oud. Ik durf niet precies te zeggen waar deze foto's gemaakt zijn, maar in ieder geval wel in nl. Hij heeft in elk geval gedekt want er zijn nakomelingen bekend.

Afbeelding

Afbeelding

901823

Re: wie kent deze hengst/ruin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 07:34

[TI] -> [OV]

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 08:01

ben ik niet met je eens! Hier zitten de mensen die het weten kunnen.

kinsealy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 08:48

Grappig eigenlijk, lopen nu twee topics van mensen die een bepaalde tinker zoeken, misschien is het een goed idee om binnen tinkers een zoek afdeling te starten want hier zitten idd de meeste tinker mensen en bij OV raakt de oproep in de massa zoek, denk niet dat veel mensen daar dagelijks kijken.
De kans dat je info krijgt over een bepaalde tinker is hier nou eenmaal veel groter naar mijn idee.
(ook grappig dat deze topics allebei getemt worden door mensen die volgens mij niet echt heel veel met tinkers hebben, dus vraag ik me af wat hen dat uberhaupt kan schelen waar het staat maar misschien ligt dat aan mij en zeg ik nu iets heel verkeerds...)

Mero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 10:50

Ik herinner me hem.
Hercules komt uit het Oosten. En is een paar jaar geleden verkocht door Rudy Asbroek, en heeft daar (vermoedelijk) dus gedekt.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 20:25

Goedzo Monique_2. We zijn weer een stapje verder.

Ik ben het uiteraard eens met Kinsealy betreffende het temmen door niet-tinkerluitjes. Sommige mensen hebben er volgens mij plezier in op topics te komen waar ze geen inbreng kunnen hebben en dus maar gaan temmen of rellen.
Get a life zeg ik dan maar.

Het zou fijn zijn als er in het subforum een sticky kwam "wie kent deze tinker" o.i.d. Zo is er de grootste kans een tinker op te sporen.

lucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 21:28

weet niet de reden waarom je hem zoekt, maar het is een plaatje om te zien. prachtig!! Vingers aflikken

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 21:30

allemaal leuk en aardig al die offtopic reacties, maar hier zit ik natuurlijk niet op te wachten, lucca als je je berichtenaantal op wilt schroeven, doe dat dan met iets zinnigs en niet door hier op te reageren, hier heb ik niets aan!

lucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 21:32

heb net gegoogled en kom op een site terecht van Patrick Everling en Rebecca van der Wende. weet niet of je daar wat aan hebt?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 21:34

kijk daar hebben we meer aan! Com kan nu geen plaatjes zien, dus ik kijk morgen wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 16:42

Je kan een nieuw topic openen op OV, volgens de daar geldende redenen : viewtopic.php?f=121&t=564546 Je kan verder wel een link van je nieuwe topic zetten in het sticky bovenaan Tinkers. Hier een slotje Lachen