Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) ze hangen tot net boven zijn knieën maar de ruglengte is goed, met een 185 staat hij in zijn blote kont. Supertje schreef:Is 205 dan niet veel te lang? En dan bedoel ik voornamelijk naar beneden toe.
Mijn tinker is 1.56 en heeft maat 195. Dat past best netjes, maar de dekens zijn wel aan de lange kant (beetje jurk-effect) ze hangen tot net boven zijn knieën maar de ruglengte is goed, met een 185 staat hij in zijn blote kont.
Biancaa schreef:daar kan ik je helaas niet bij helpen, ik gebruik geen dekens. Ik rij niet zo intensief om haar te scheren. Dus Noa heeft gewoon haar wintervachtje en geen rompslomp met dekens gelukkig, er is iemand op stal met een kwpn'er die gebruikt gewoon 3 dekens over elkaar pfff krijg het zelf al warm als ik er naar kijk (paard staat gewoon in een binnestal) maar ja zij rijdt heel veel wedstrijden en kan het dus niet veroorloven dat er een wintervacht komt. Al lijken me die dekens nu warmer dan die wintervacht...
Nuage schreef:Mijn tinker is ook 1,50m en heeft dekenmaat 185. Ik heb speciaal uit Amerika een deken laten importeren die voor bredere paarden is. De gewone maat 185 is namelijk te smal, maar 195 is weer veel te lang