Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mentjuh schreef:ligt er natuulrijk aan hoe groot je tinker is. ik heb n tinker gereden van 1.58 en die had maat full maarja dat was ook wel een grote..
zadelkast schreef:ik wil voor me tinker een hooefdstel kopen, maar ik weet der maat niet,, want heb der nog niet, krijg der over 1 week, maar
zadelkast schreef:timokyana ik neem geen 2 paard hoor,, het is de tinker van me vriendin,, maar door mij is de hoofdstel kapot gegaan daarom weet ik de maat niet welke ik moet kopen, en ze komt over 1 week op de stal te staan, dus dan kan ik beetje gaan meten en vragen maar vind het altijd makkelijk om mijn of ik voor te zetten dan heel de tijd verzorg verzorg vriendins paard enzo
sorry, was ook zo onduidelijk met al die topics die je net geopend hebt, bedankt voor de verduidelijking
mentjuh schreef:Dat gaat natuurlijk niet altijd op.ligt er natuulrijk aan hoe groot je tinker is. ik heb n tinker gereden van 1.58 en die had maat full maarja dat was ook wel een grote..
--> full is dus overal net te groot (of op z'n kleinst) en dat vind ik niet mooi allemaal van die lange stukken leer over of ik moet er cobbakstukken bij zoeken ...
--> toen ze 4,5 jr was paste een cobhalster nog makkelijk