Met 3 paarden in de wei (incl. Eltin het hengstje van Kline hier op Bokt), en 2 die ik moet berijden, ga ik wel een verzorgster zoeken voor Napoleon. Iets wat me tot nu toe altijd tegenstond, is nu geen probleem. Met volgend jaar nog een veulen op komst van Mariska_28, geen probleem... dat is mijn behoefte en niet die van Gam.
Ik ben gister met vriendlief wezen kijken. Hij wilde graag mee dus hij staat er ook 100% achter, wat voor mij veel betekend. Ik bedoel, het is niet niks, nog een paard erbij toch? Maar ondanks de wat onzekere start van zijn kant hebben we besloten om het te doen. Napoleon is in alles eerst flink terughoudend maar daarachter zit een geweldig paard, met een goede opvoeding. Alleen de laatste tijd voor IndianaJones heeft hij niet zo'n goed plekje gehad, gezien zijn gedrag, de dikke snijranden in zijn hoofd van een te strak halster en de verwaarloosde mok.
Van dat laatste was ik flink onder de indruk! Volgend weekend komt 'ie....
©IndianaJones

Heel veel geluk met hem en de rest van je tinkerfarm. Hihihi. Het is een hardnekkig virus eens besmet wordt het alleen maar erger.
En je wordt er zo hebberig van.