Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Na te wassen gewoon goed met zweetmes erover en zweetdekentje op met zonnig weer laat ik mijn tinker dus gewoon lekker buiten opdrogen (volgens mij was t hier vandaag nog wel 20 graden of meer
) en anders binnen
denk dat ie daar niet vrolijk/ fijn in te rijden van wordt ... Succes ...
grid schreef:Ik vind het nog helemaal niet echt koud (en paarden vinden het pas later koud dan wij) dus denk dat dat dat nog echt wel kan. Na te wassen gewoon goed met zweetmes erover en zweetdekentje op met zonnig weer laat ik mijn tinker dus gewoon lekker buiten opdrogen (volgens mij was t hier vandaag nog wel 20 graden of meer
) en anders binnen
![]()
Maar uhh heeft ie hele tijd op land gestaan (24/7) en nu dus naar binnen gegaan en alleen met rijden niet (dus ca 23/7) ...denk dat ie daar niet vrolijk/ fijn in te rijden van wordt ... Succes ...
xxxLotte schreef:grid schreef:Maar uhh heeft ie hele tijd op land gestaan (24/7) en nu dus naar binnen gegaan en alleen met rijden niet (dus ca 23/7) ...denk dat ie daar niet vrolijk/ fijn in te rijden van wordt ... Succes ...
Hij gaat tussen door wel naar buiten maar niet meer 24/7
xxxLotte schreef:hij komt niet veel buiten alleen om te rijden..
mickey1989 schreef:Zou ik niet doen, die laag heeft hij hard nodig in de winter. Idd zoals de rest al zegt zou ik hem gewoon goed poetsen, met een poetsblok kom je al een heel eind. En bovendien worden ze anders toch wel weer vies met dit weer

Die is meer groen dan zwart/wit op het moment, dus dat kan nog.