[TI] mkb dag 2006 mennen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elsie1

mkb dag 2006 mennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 10:54

Dit is een dag waar al de cursisten en heel wat leden samen komen om hun koets en paard te presenteren, een vaardigheids proef te laten zien en een wandeling erbij van 30 kilometer. Wij zijn 3de geeindigd in de categorie enkelspan paard en mijn goede vriend is met zijn dubbelspan paard tinkers ook 3de geeindigd. We hebben dus de warmbloeden eens wat laten zien dat de zware cob tinker niet hoeft onder te doen. Ik zou zelfs durven zeggen dat mijn Cob het snelste paard was maar hij stond zo op zijn gemak bij de start dat hij niet starte als de bel ging hihi Bloos . Maar eens de aktie er was ging het snel en we zette een tijd neer van 55.44 en de 1ste tijd was 48.98. Mss kon ik wel eerste geweest zijn maar goed. Wij zijn blij met het resultaat en de prijs was ook niet niks, een menzweep van bij vandenheuvel, één liter Rodenbach en 25 kilo eten en dit voor een derde plaats. Haha!

Hier een foto van bij de presentatie net voor de keuring, ik heb geen andere foto's tjah mijn groom moest groomen he. Knipoog

Afbeelding

Shayla

Re: mkb dag 2006 mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 00:16

Gefeliciteerd ! Leuk hoor ! Klinkt als een hele gezellige dag.
Mooi setje heb je zo ook Ja (tink + wagen Knipoog )

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 06:26

Van harte hoor!
Prachtige volle sokken zie ik!
Je tink lijkt wel een shire zo op de foto, of is je kar zo klein? Lachen

elsie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 09:21

de tinker is 1.53 is de kar is idd klein voor de marathon maar weegt toch 300kg. Mijn tinker oogt wel groter of hij in werkelijkheid is, hij heeft lange benen en is langer in de rug.