[TI] Fay gaat logeren.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sokkebok

Fay gaat logeren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 21:58

Vandaag belde de mensen op waar Fay naar toe gaat om getuigd te worden voor de kar omdat er nu een plekje vrij is. Ik heb hier echt tegen aan zitten hikken omdat ik het zo moeilijk vind om haar weg te brengen. Ze is nu zo braaf en heeft zo veel vertrouwen, ik hoop niet dat ze onzeker gaat worden. Maar die man doet niets anders dan paarden tuigen (is zijn volledige baan) dus het zal vast wel goed gaan en tja....ik zal er iets voor over moeten hebben om met haar aangespannen te gaan rijden en zelf ben ik niet concequent genoeg om er aan te beginnen en aangezien ik het begin van het tuigen (ook het inrijden natuurlijk) zo belangrijk vind...............! Ze is al ingereden en braaf langs de weg en in het bos, dus dat is denk ik wel een voordeel. Ik denk ook dat het heel snel zal gaan omdat ze geen stresser is (tinker dus, haha).

Kent iemand dit tegenstrijdige gevoel? B.v. met het laten inrijden op een ander adres?

Morgenmiddag breng ik haar zelf weg Huilen

Kiara

Re: Fay gaat logeren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 22:29

Je kind loslaten is altijd moeilijk.
Veel sterkte, je krijgt er vast geen spijt van!

Sokkebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 14:53

Het wegbrengen ging heel goed. Fay begon gelijk brok te eten in de stal (krijgt ze thuis niet, haha) en omdat ze zo rustig was wilde hij vanmiddag al gelijk proberen de band er achter te hangen.
Hij zei toen ik wegging, dat ik eind van de week maar moet bellen, poeh.........dat wordt een lange week. Boos!

Sokkebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 21:39

Hè hè, eidelijk is het eind van de week en kon ik bellen. Ik kon natuurlijk ook wel eerder bellen, maar dan voel ik me zo'n zeur en daar staat zo'n man denk ik niet op te kijken.

Tot mijn grote verbazing loopt Fay al met de kar op straat. Het ging heel goed en ze was niet bang van dingen waar de meeste wel bang van zijn zeiden ze, dus ik ben supertrots op haar. Ja Ik denk dat ik over een week zelf ook mee mag rijden. Hopelijk blijft het zo goed gaan, dan kan ze lekker snel weer naar huis. Fay is nu na 5 dagen net zo ver als de meeste na 2 weken. Ik kan niet wachten tot ik haar voor de kar zie lopen. Wow!

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:40

Vreselijk he, wachten tot je weer mag bellen, en dan hopen dat je niet te lastig bent? Heb ik ook met Drum hoor. Lachen Super dat ze al met de kar op straat loopt.

Sokkebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 21:44

Woooow, heb jij Drumshambo? Die vind ik zo mooi!
Wordt hij nu ook voor de kar beleerd dan?