Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, in de wetendheid dat er voorheen gestemd werd voor de Submods op TI

) Cheveyo schreef:hey vol verbasing lees ik dit, in de wetendheid dat er voorheen gestemd werd voor de Submods op TI
![]()
Welkom op TI dan maar!
Aangezien het hier om een rassenpraattopic gaat, wat is jouw relatie eigenlijk tot Tinkers? Enige affiniteit lijkt me wel op zijn plaats met deze

Chubby schreef:Geloof me, ik was ook verbaasd! Ik ben in ieder geval niet vooraf ingelicht, weet niet hoe dat is met Leon...
. Kan je hier iig al vast veel leren over Tinkers voor later. 
Yvonniej schreef:Ja klopt. ik hoop trouwens niet dat ik ervoor aangekeken word dat het niet in overleg is gegaan..
Citaat:Ik ben gevraagd omdat er hier nog wat steun nodig was.
Chubby schreef:Yvonniej schreef:Ja klopt. ik hoop trouwens niet dat ik ervoor aangekeken word dat het niet in overleg is gegaan..
Wat mij betreft wordt jij daar niet op aangekeken, maar het moderatorteam. Heb na het zien van dit topic ook navraag gedaan, maar heb niet echt duidelijk antwoord gekregen, dat vind ik wel jammer.Citaat:Ik ben gevraagd omdat er hier nog wat steun nodig was.
Waarvan ik ook niet op de hoogte was eigenlijk.. Is dat besloten door de modjes, of op aangeven van gebruikers?

.
.