Alles ging prima, hij blonk me weer tegemoed na de wasbeurt, manen weer spierwit, sokken schoon, etc.
Alleen..... hij heeft een aantal erg hardnekkige vlekken die er met geen mogelijkheid uit gaan, hoe ik mijn best ook doe
Pisvlekken dus.... Op allebei zijn hakken, 1 bij zijn elleboog en 1 in zijn sok. Die in zijn sok zit niet in het hele lange haar, maar in het wat kortere haar net onder zijn knie op zijn voorbeen. Jordy zijn stal is behoorlijk ruim, maar volgens mij vind hij pies en poep gewoon lekker warm om in te liggen

De vlekken waren voor ik begon met wassen donker oranje-geel, en dat zijn ze nog steeds... Zijn hakken en elleboog scheer ik gewoon, daar zie je niets van, maar die sok kan ik echt niet scheren.
Dus heb ik er vanalles op los gelaten. In chronologische volgorde: Gewone shampoo, Biotex, Zilvershampoo, ossengalzeep en equilux
Maar die rotvlek weigert weg te gaan, hij is nog steeds heel duidelijk hartstikke geel
Rotvlek.Iemand nog creatieve oplossingen om zoiets weg te krijgen?
Werkte ook op paarden blijkbaar hahaha
En anders vlak voor de ring in gaan rijkelijk bestrooien met talkpoeder. 
Die werkt echt het beste.
Dat werkt idd ook best goed en dan hoef je niet te wassen (inwrijven en uitborstelen maar), maar dan wel bij recente vlekken denk ik...