Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ariebren schreef:Bijna elke Tinker of Cob met witte sokken heeft zwarte plukken haar er onder zittten.
Vaak kan je het zien aan de zwarte vertikale strepen op de hoef.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar nog niet opgelet heb... ik ga binnenkort maar eens kijken hoe het bij die van mij zit....
Ik heb ze nog niet zo lang he
Ik kan nu angel eindelijk een beetje afspuiten en bij Lizzy mag ik nu eindelijk haar achterhoef optillen... nou dat is al heel wat voor haar hoor
Ze staat nu op een stal om ingereden te worden... daar komt de hoefsmid dus binnenkort. ben ergggg benieuwd hoe dat gaat. dat wilde ze bij mij helemaal niet, maar toen was ze nog drachtig uiteraard... Ehhh als ik weer wat meer mag doen, ga ik op zoek naar vlekken in de sokken hihihi snowdon schreef:Na enkele jaren ken je je paard van top tot teen, Biancaa
snowdon schreef:Mijn Tinker heeft geheel witte sokken met gestreepte hoeven
De sokken van Angel zijn wit... haar hoeven ook (at wist ik al hoor), op 1 na die is voor de helft zwart en de andere helft is wit. Uiteraard verticaal gesplitst he. Ik kan op het oog dus geen vlekken zien in haar sokken. Vanavond even kijken als ik haar ga borstelen en wassen... kijken of ik wat vind.