Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maflingergek schreef:de vraag is eigenlijk ik wil heel graag een tinker kopen, heeft iemand een goed adresje...?
ik snap dat er handelsstallen zijn zoals de tinkerboerderij in uden en al die andere tinkerstallen maar ik vind het meestal niet echt betrouwbaar om daar te kopen en momenteel hebben ze bijna allemaal ook geen mooie tinkers te koop. misschien weten jullie nog een mooie en vooral coole tinker te koop te staan, op marktplaats staat bijvoorbeeld ook 10 keer niks helaas.
Hoe komen jullie aan je tinker? waar heb je hem gekocht?
groetjes en alvast bedankt
Elianne
ps; even een beschrijving van wat ik zoek, stevige gebouwde liefst zwartbonte tinker, niet te veel wit, met veel behang. Schofthoogte maakt niet zoveel uit, ik geef de voorkeur aan rond de 1.50, merrie of ruin. Leeftijd van 2 tot ongeveer 10 jaar, papieren hoeft niet. Hoeft dus nog niet ingereden te zijn, het karakter is eigenlijk het allerbelangrijkste, super cool, bomproof, aanhankelijk, rustig, meegaand, eigenlijk gewoon zo'n tinker waar je bij wijze van spreken een kind op kan zetten en er lekker buitenritjes mee kan maken. Gewoon een braaf cool beest. Ik hoop dat jullie wat weten wat aan deze omschrijving voldoet.