Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
weet je waarom ze geen ander zadel wil aanschaffen? of waarom ze niet merkt dat het niet goed past? Pellie schreef:pf wat moet je hier nou op zeggen hé...weet je waarom ze geen ander zadel wil aanschaffen? of waarom ze niet merkt dat het niet goed past?
. Ze snapt het niet echt volgens mij 

. Het was met allerlei verkeerd materiaal opgevuld, waardoor het geen nut had en ze heeft toca ( de tinker ) gezien en geconcludeerd dat hij last heeft van zijn rug en schouder door het zadle. Hij zit helemaal vast. Het zadel drukt hem telkens ook op de zere plekken en daardoor komen waarschijnlijk de bokpartijen.
lindsey schreef:Zoals ik in mijn vorige post had beschreven vond ik het een heel goed plan om de zadelmaker naar het zadel te laten kijken. Die wordt waarschijnlijk toch eerder geloofd dan een meisje van 15.
Alleen kun je volgens mij aan de buitenkant van het zadel niet zien waarmee het is opgevuld. Dan heeft zij het zadel open moeten maken. Of heb ik het nu fout?
Als ik wist dat er een zadelmaker op stal kwam zou ik blij zijn als die wilde controleren of de de ligging van mijn zadel nog wel goed is en zo niet dan het zadel wel door de zadelmaker
willen laten aanpassen. Zou zij echter ongevraad mijn zadel opmaken om de vulling te bekijken dan zou ik boos worden. Wie denkt ze wel dat ze is om een beetje ongevraad mijn zadel open te gaan maken.
Hoop voor jou dat de tinkereigenaresse niet op dezelfde manier reageert als dat ik zou reageren.
Cheytjuh dit is niet aanvallend tegen jouw bedoeld maar ik vind het niet verstandig van de zadelmaker. Was het nu zo veel gevraagd om alleen de pasvorm te beoordelen zonder gelijk met het zadel te gaan klooien.
Het was geen probleem, zolang ze het zadel nog maar weer kon gebruiken, dus ook weer gerepareerd zou worden