Ik lees net in een topic dat je je Tinker voor moet brengen met hoofdstel,maar dan moet wel de neusriem eraf zijn gehaald,maar in Alden Biesen heb ik Kiara gewoon met neusriem voorgebracht?? FF een foto,
Ieder hoofdstel mag. Zelfs al ga je met je 20 jaar oude van ellende uit elkaar vallend hoofdstel. Voor je hoofdstel wordt je niet de ring uitgestuurd alleen staat het natuurlijk een stuk minder representatief Ik neem gewoon mijn rijhoofdstel mee, idd zonder neus- en sperriem omdat het hoofdje dan beter uitkomt.
ligt ook aan het hoofd van het paard. een lang hoofd wil nog wel eens breken (en kleiner lijken) door een neusriem. Een lomp hoofd lijkt soms met een megadikke neusriem nog lomper terwijl een klein hoofdje met een mooie dunne neusriem weer heel aansprekend kan zijn. gewoon variaties proberen en kijken wat het mooiste is. Je mag ook met een halster voorbrengen als je paard (ouder dan 3jaar ) maar een bit in heeft.
Oke bedankt,dan kan ik haar dus weer gewoon met dit hoofdstel voorbrengen,ben bijgelovig hahaha. En ik vind het haar gewoon mooi staan,heb ook mijn westernhoofdstel,daar heb ik haar twee jaar geleden mee voorgebracht,maar dit vond ik mooier.
Ja ik weet nog niet wat ik haar in bunschoten aandoe van hoofdstel,maar dit hoofdstel vind ik haar gewoon heel erg mooi staan,dus we zien wel,het duurt nog ff,heb nog tijd om na te denken hahaha
Als ik jou was,zou ik het sperriempje eraf halen.Je hebt het niet nodig ,en het hoofd komt mooier uit.Zou de neusriem eraan laten,het verdeelt het hoofd een beetje.
Ik ga daar helemaal in mee, ik zou de neusriem omlaten, en het sperriempje eraf. Ze heeft een vrij grof ramshoofd (wat ik overigens persoonlijk prachtig vind), en die brede neusriem breekt dat een beetje.
ramshoofd?op de keuringspapieren staat daar niets over?Op haar papieren staat Hoofd-Goed? Hebben ze ook niks over gezegd trouwens,maar mij maakt dat ook niks uit,ik vind inderdaad dat de brede neusriem haar wel charmant staat hahaha.Dus ik denk ook wel dat dit hoofdstel het word in Bunschoten,