[TI] Weidemaatje gebracht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flicka

Weidemaatje gebracht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 22:23

Vanavond is Sharon door Henk en Ellen gebracht. Met Sharon heeft Sox al samen gestaan toen ze gedekt werd. Beide merries zijn door Rocky Mountain gedekt maar moeten nog gescand worden op drachtigheid.

Afbeelding
Er werd al gehinnikt bij het uitladen.

Natuurlijk moest er even wat afgetast worden.
Afbeelding

En daarna al flink gekrauwd (hoop dat er nog wat manen overblijven Lachen
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZRKGY7V8

Sharon ging al vanaf het begin flink aan het grasmaaien; er staat genoeg...
http://www.mijnalbum.nl/Foto=WQXJBNSV

Henk en Ellen hadden 800 liter water meegenomen en Sox claimde die container zodra ze vertrokken waren. Toen kwam Sharon wat zurig op Sox af, in ietwat dreigende houding, en de bolle deed wat ze anders nooit doet, een tik uitdelen Nagelbijten / Gniffelen Even bepalen van wie de wei, het vrouwke en het water ALLEMAAL is Lachen Het zijn beide rustige lieve merries dus ik verwacht dat het goeie vriendinnen worden *LOL*

Caye

Re: Weidemaatje gebracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 22:29

leuke merrie zeg!! *LOL*

Waarom neemt hij zijn eigen water mee dan?? Verward

wanneer wordt het scannen??

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 22:39

heee Sharon!!
Even Cindy vertellen Flicka Knipoog ... geloof me, vindt ze leuk!

Leuk voor ze dat ze zo lekker met z'n tweetjes staan nu...2 dikke vriendinnen!

Denk dat Henk water mee heeft genomen omdat dat voor hem makkelijker is dan dat Flicka het achter in haar fietskarretje mee moet nemen steeds. Nu nam Flicka steeds water mee achter in haar fietskar immers, dit is een stuk handiger en kunnen ze even mee vooruit.
Of?!?!?

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 22:40

oooooooooooooow * Ja ben in bezit van sloten Clown dus heb geen last van water geven Haha!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 22:46

Ben ik nog effies, voor 2 paarden is het helemaal geen doen water mee te sjouwen over die mulle zandpaden. Dus voorlopig kunnen we vooruit. Ik heb ook een sloot maar daar staat alleen water in als het héél veel heeft geregend, en dan heb ik daar nog een draad voor. Voorheen kon ik nog wel uit een sloot aan de andere kant van het pad water putten maar die staat ook zowat droog en is goor. Sharon is een lieverd hoor. Neem morgen vliegendeken voor haar mee, maar hoop dat ie past want ze is uh breed Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 22:52

Ze staan nu samen op het pachtland dus? Leuke oplossing zo!
Mag Sharon daar ook bevallen? Haha!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 22:58

Ja, gezellie dazen te vangen Lachen
Van mij mag ze er bevallen, als het allemaal goed is dus als ze beide drachtig zijn, bevalt ze ruim een week na Sox. Zou toch leuk zijn hè, 2 merries met veulentjes in de wei die dan ook nog halfbroer/zusje zijn Lachen Ik moet dan wel in een tentje of zo daar gaan slapen, met tig zaklantaarns en een paar gsm's in de buurt op de DA te kunnen bellen. En een pot valium....

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 23:04

valium?

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 23:11

Ja, voor als ik alleen en onervaren in een tentje zou zitten. OM rustig te blijven dus Knipoog

Annemarie, jullie zijn altijd welkom hè. Je kan langs dat pad ook mooi mennen richting de bossen van Anloo of Gasteren of met een ritje door Anloo weer via de Strubben (bossen van Schipborg) terug richting Sappemeer of parkeerplaats Schipborg.

Ellen en Mariska komen wss ook nog rijden maar dan moet het iets frisser zijn ivm dazen. Rond een graad of 20 is het een stuk beter.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 09:52

Jaaa Sharon!!! Hahaha vanaf het moment dat ik haar zag was ik verliefd op d'r, jaren geleden toen ik een tinker wilde kopen. Helaas bleek ze een blijvende blessure te hebben, niet geschikt om op te rijden. Om een lang verhaal kort te houden.... Sharon mag nu lekker als fokmerrie rondlopen ipv paardenworst. Leuk dat Sharon bij Sox staat hoor!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 12:59

Een van de veulens is nog aan Zwitserland verkocht, klinkt beter als een broodje salami hè Lachen

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 22:20

Updeetje. Paardjes kunnen prima overweg. Beide heel relexad zoals het hoort bij tinkers.
Afbeelding

Dit is het looppad langs de draad, Sox hield het altijd heel schoon want die mest alleen op vaste plakjes. Rara, wat lag daar voor hoop vandaag en van wie.............
Afbeelding

Jess was mee, om haar eens niet tekort te doen vandaag ook foto in weiland gemaakt van mijn Parson Russell Terriertje Lachen
Afbeelding

Afbeelding
Na een rondje grazen hadden ze het wel weer gehad in de warme dazenwei, dus dutten aan de draad Knipoog

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 12:28

hé echt lekker voor sox en jou dat ze samen met sharon kan staan Lachen kan ze wat alleen staan als julie op pad zijn? of gaat ze mee als handpaard? Knipoog

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 12:31

leuk hoor die 2 samen ik vind rocky moutain ook zo gewelidg.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 14:55

Is ook leuker gezicht dan een paard alleen Lachen
Nee, ze blijft achter als ik ga rijden, wilde ook perse rustig paard.