Zoals veel van jullie mij al waarschuwde dat er zo weer een paardje bij zou komen hebben gelijk!
Ik ben sins 6 mei 2006 de gelukkige eigenaar van een super tinker!
Hij staat nu bij ons achter op een afgezet stukje wei.. (niet te groot(Hij is veel te DIK!!
)) En toen ik lekker op hem zat in het weitje kwam mijn moeder ineens naar me toe en zei van wat dacht je wil je nog een leuk vriendje of vriendinnetje voor Eas? Ik kon het natuurlijk niet geloven eerst geen paard en nu mocht ik er zomaar 2!!
We zijn nu weer rustig rond aan het kijken wat we willen:Mijn moeder wilt graag een veulen omdat.. Ze ooit samen een keer met mij wilt rijden (Ze heeft komende paar jaar geen tijd vanwege school+werk), En ik denk weer bij mezelf dat het veel tijd in neemt met opvoeden etc. Maar je kan het dan wel zien opgroeien dat vind ik ook wel wat
Een naar je eigen hand zetten.. Ik zat eerst te twijfelen tussen een shet en een tinker.. Natuurlijk vond ik de tinker het leukst..
Hij moet wel rond de 1.50m zijn/worden en het type cob dat spreekt ons het allermeest aan!
Nu had ik het met mijn moeder ook over een haflinger, Oude type.. Maar zijn die wel 1.50 of hoger??
Want volgens mij zie je steeds meer die luxe haffies.. ZONDE!
Maar nu de vraag.. De tinker staat zoals gewoonlijk bovenaan.. Maar wat zouden jullie kiezen?
- Veulen
- Jaarling
- of toch ouder?
En het belangrijkste waarom????
Groetjes: Emma