Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) 
maar ik kan het wel een keer navragen... ginger18 schreef:ik heb elmo wel zien staan op die site, maar dat is ook alleen het stukje dat hij verkocht is. http://www.domaineduvallon.com/chevaux/ ... b&sscat=13 En dan naar onderen scrollen daar staat hij, maar dat had je misschien al gezien.
als ik de kans krijg vraag ik het na 
maar hij is in elk geval niet naar iemand van het franse forum gegaan, anders had ik het wel geweten...

frenia schreef:Heb al antwoord
Wat betreft Elmo: Corinne zegt dat ze regelmatig contact met je heeft, Mariska en dat je minder dan twee weken geleden nog nieuws van hem zou moeten gehad hebben... Site of emailadres van nieuwe eigenaars geeft ze niet meteen, maar kan natuurlijk
. leintje24 schreef:ik denk dat ik maar in frankrijk veulentje ga fokken, ze vragen veel daar zeg voor tinker alemaal rond de 4500 euro!! vind ik best prijzig!
EEN veulen van mijn merrie, is daar ook naar Frankrijk gegaan hij heette Ivanho, ik heb hem alelen maar op beeldmateriaal gezien, want toen wat Taryn nog niet van mij. Misschien staat hij er toevallig wel bij! maar dat lijkt me sterk