[TI] helaas geen thunder veulen voor ons dit jaar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Enya_Indy

helaas geen thunder veulen voor ons dit jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 16:18

het veulen zou eind juli moeten komen maar we hadden zo onze twijfels de merrie werd ook niet echt super dik of iets je zag er eigelijk niets van .
bij haar vorige veulen die ze gehad heeft kwam de buik ook pas echt de laatste maandjes .
ze is wel gescand nadat ze bij de hengst was geweest maar helaas is er toch iets in het begin mis gegaan .
nu morgen weer scannen en dan gaan we weer een lange rit maken naar Thunder van 3 uur heen en 3 uur terug ach je moet wat voor je paardje over hebben .
ik baal echt als een stekker had zo op een veulen gerekend maar ja dat is de natuur .
ze vind het ook wel weer leuk om bij haar vriend langs te gaan ze heeft het altijd prima naar haar zin bij irish tinker stable en thunder is haar grote vriend waar ze helemaal weg van is .
dus volgend jaar beter en ik hoop dat alles goed gaat deze keer.

Berdien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:22

He wat jammer joh!
Heb precies hetzelfde gehad, dacht ook dat Jes drachtig was, zij zou dan in augustus werpen. toch maar eens laten opvoelen paar weken terug, maar nee hoor.. niet drachtig
Zij is nou weer een weekje terug van Thunder, zij vermaakt zich daar ook altijd príma!

Hopen dat het deze keer wel lukt joh!

Nikita_1995

Re: helaas geen thunder veulen voor ons dit jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:30

Zonde jullie allebei geen veulens, en ik eigenlijk dit jaar 2 (ongewenste) veulens...., maar ben er wel stiekum blij mee hoor.

Hopen dat het dit jaar beter uitpakt voor jullie.

2x 3 uur is wel veel rijden, maar ja, je moet idd wat over hebben voor je knollies.....

Ariebren

Re: helaas geen thunder veulen voor ons dit jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 18:05

Enya_Indy schreef:
het veulen zou eind juli moeten komen maar we hadden zo onze twijfels de merrie werd ook niet echt super dik of iets je zag er eigelijk niets van .
bij haar vorige veulen die ze gehad heeft kwam de buik ook pas echt de laatste maandjes .
ze is wel gescand nadat ze bij de hengst was geweest maar helaas is er toch iets in het begin mis gegaan .
nu morgen weer scannen en dan gaan we weer een lange rit maken naar Thunder van 3 uur heen en 3 uur terug ach je moet wat voor je paardje over hebben .
ik baal echt als een stekker had zo op een veulen gerekend maar ja dat is de natuur .
ze vind het ook wel weer leuk om bij haar vriend langs te gaan ze heeft het altijd prima naar haar zin bij irish tinker stable en thunder is haar grote vriend waar ze helemaal weg van is .
dus volgend jaar beter en ik hoop dat alles goed gaat deze keer.

Vergeet je niet je geboortebewijs op te sturen naar het stamboek.

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 21:04

Balen Enya_Indy, maar zoals je zegt, het is de natuur. Pfff, wel een eind rijden zo heen en terug!

Thunder heeft het mooiste plekje van de hengsten hè, zo op de hoek met uitzicht op al het merrievolk

Mijn bolle staat er ook weer, 2x keer dit jaar, Rocky Mountain mag zijn best weer doen. Hopelijk hebben de paardjes er een beetje zin in met de hitte