Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Teuntje111 schreef:bij mij heeft het ongeveer 2 weken geduurd na een overschrijving, gok erop dat het bij jou net zo lang duurt voor een inschrijving..
Ariebren schreef:Teuntje111 schreef:bij mij heeft het ongeveer 2 weken geduurd na een overschrijving, gok erop dat het bij jou net zo lang duurt voor een inschrijving..
Dat was bij het ICS en daar gaat het soms nog sneller.
Myrddin schreef:Binnen 5 dagen.
sneppie schreef:Myrddin schreef:Binnen 5 dagen.
echt niet !!!!!!![]()
Begin mei heb ik 2 paspoorten aangetekend verstuurd en een stal naam aangevraagd. Heb nog niks mogen horen van nts.
Ariebren schreef:Dat was bij het ICS en daar gaat het soms nog sneller.
Zal wel weer gezeik over me heen krijgen door dit berichtBonte schreef:Ariebren schreef:
Dat was bij het ICS en daar gaat het soms nog sneller.
Die heeft misschien niets anders te doen en volgens mij krijgt ze er toch voor betaald. Dacht dat ergens gelezen te hebben in een brief, maar kan het verkeerd hebbenBij het NST is het allemaal vrijwilligers werk en wordt het naast de fulltime baan en gezin gedaan, vandaar dat het langer duurt.
Ik vind het altijd zo k*t dat er zo gezeken wordt daarover. Als je er echt haast mee hebt, is een belletje of mailtje voldoende om het snel geregeld te hebben.
Beste stuurlui staan aan wal he Zal wel weer gezeik over me heen krijgen door dit bericht
Nielsd, je kan dus het beste even contact opnemen met Anouk of Petra.
Ariebren schreef:Dus als je vrijwilliger bent dan kan het werk gewoon een half jaar blijven liggen. Misschien nog wel langer.
nielsd schreef:He bonte, Ik zie in je profiel dat je in het besuur zit. Weet jij het ongeveer?