[TI] Endurance met tinker, wie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flicka

Endurance met tinker, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 21:45

Omdat ik het hartstikke leuk vind endurance te rijden met mijn tinker maar geen vervoer heb zoek ik iemand die wel over een auto/trailer beschikt en een metgezel zoekt. Uiteraard deel ik alle kosten met je. Ik woon in het noorden van Drenthe.

butengeweun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 06:58

mij lijkt het leuk maar heb geen trailer en auto en woon niet echt in de buurt. Anders moet je ook bij andere fora gaan kijken

Berdien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 19:04

Het lijkt me ook heel erg leuk, lange buitenritten (2-3,5) uur pakt Jessie goed op (heuh.. ik alleen wat minder maar dat was eenmalig)
Ik woon zelf in Zwolle, en mijn vader wil na overleg vast wel rijden. Trailer kan ik wel aankomen, desnoods zijn ze hier in de buurt goedkoop te huren. Wat zijn je verder plannen?

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 22:49

Volgende maand is de endurance in Onstwedde, heb ik 2 jaar geleden gereden. Als je pa wil rijden kan ik hier in de buurt wel een trailer huren, hoef je niet vanaf Zwolle met zo'n ding achter de auto. OOH, dom, je moet je eigen paard natuurlijk ook vervoeren

We kunnen gewoon een kennismakingsrit rijden, maar je moet wel trainen van te voren, dus veel in draf langere stukken gaan rijden.

Het is daar erg mooi en je zit niet zo in de bossen i.v.m. de dazen. Als jouw pa tevens groom kan zijn (hij krijgt een overzicht van de "stops") met water en wat te eten zou het mooi zijn, is ook wel leuk voor hem want hij ziet het hele spul langskomen.

Kijk eens bij de site van de DER. Hij hoeft geen groom te zijn als ie niet wil want we hebben onderweg een veterinaire stop waar ook drinkwater is. Het is gewoon leuk maar reken maar op 4 uur rijden met onze tinks Het is ongeveer 36 km daar dus qua tijd red je het net dan.

Berdien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 08:32

Ik zal het eens gaan overleggen! Kan je dus nog niets beloven, maar ik vind het wel heel leuk!

Maar, is het niet zo dat je dan ook een ruiterpaspoort moet hebben, om de acht maanden moet enten, enz enz, juist al díe dingen waarom ik (en een vriendin) nog niet de endurance in zijn gegaan.
Hoe zit dat bij deze rit?