[TI] Mijn tinker elvis staat in het land

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elvismarlon

Mijn tinker elvis staat in het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 12:30

Mijn kleine mannetje staat nu in het land.
Een paar dagen voordat het ging gebeuren heb ik nachten wakker gelegen .
Mijn kind tussen allemaal vreemde paarden.
Nou donderdag 28-04 was het zover.
We moesten ze allemaal los laten en dan moesten ze nog zeker
een kilometer met elkaar rechtdoor lopen.
Maar elvis wilde helemaal niet met die vreemde paarden mee hij bleef liever bij mij.
Uiteindelijk had ik hem overtuigd dat hij ook naar de groep moest gaan.
Was hij halverwegen kwamen ze ineens allemaal in olle rengalop terug.
Hij wist niet meer waar die heen moest helemaal in de war rende hij ook maar weer terug naar mij.
Uiteindelijk na een paar keer heen en weer is hij nu lekker in het land met de groep.
Maar ze moeten hem eigenlijk allemal niet er is er een die hem wel beschermd maar daar mag die zelf ook niet bij in de buurt want dan valt hij hem ook aan.
Is echt heel zielig maar het komt wel goed want hij is een volhouder en blijft echt alleen maar bij hem.
Hij is de dag erna gelijk in de sloot gevallen.
Hij was er wel heel makkelijk uit te halen want hij blijft dan heel rustig wachten tot iemand hem komt helpen.
Maar ik ben wel heel erg geschrokken.
Het is een heel groot avontuur voor hem.
En is heel gelukkig als ik er ben.

Grotjes marlon en elvis

ladigo14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 12:32

aah wat lief dat die steeds bij je wil blijfen ,. maar wel zielig jha dat die het niet goed met de groep kan vinden, maar dat komt vast wel weer goed jhah

chas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 12:39

jeetje ..nu al in de sloot gevallen ..komt allemaal wel goed !
floor van mij ook die staat al `n tijdje overdag buiten en de groep wil haar ook niet (zou het komen dat ze bont zijn ofzo ??) ik heb de kat uit de boom gekeken ,maar ze moeten toch een rangorde bepalen floor bijt gelukkig van d`r af ,en als ik bij het hek staat hoe niemand naar me toe te komen wandt ,,,jaja IK ben haar maatje he ..vorige week ging ik floor s`avonds uit de wei halen en er stond een pony naast d`r en die vondt het dus niet leuk dat ik Haar maatje uit de wei haalde en toen gaf mij dat wel weer eengoed gevoel toch een maatje ........

Pellie

Re: Mijn tinker elvis staat in het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 08:01

wauw dat klinkt best heftig allemaal. stond hij hiervoor nooit samen dan? zou wel fijn zijn als hij een vriendje kreeg in de kudde ja.

Elvismarlon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 12:43

ja vorig jaar stond hij met een shetlander buiten met z'n tweeen.
Nu met een hele grote groep maar het gaat nu goed met hem hoor.
Hij heeft het super naar zijn zin en daar doe je het toch allemaal voor.

Groetjes van marlon en elvis

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 18:30

ja dat is zeker wel belangrijk. Gam heeft zich in zijn nieuwe kudde nooit echt thuis gevoeld ondanks dat hij er doorgaans wel een vriendje had staan. Hij was voor een aantal het pispaaltje. Nu staan ze samen, Gam en Ewald, bij me thuis en hij is helemaal yin en yang.

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 18:50

Klinkt idd wel heftig zeg!

Fijn dat hij het nu naar zijn zin heeft! En dat het gras hem maar goed doet groeien

Elvismarlon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 17:39

het gaat echt heel goed met hem hij heeft echt zijn plek in de groep gevonden.
Hij heeft helaas een roze neus endie is met dit mooie weer niet echt veilig als iemand een goed idee heeft dan hoor ik dat graag.
Nu smeer ik er voor een gvoelige huid zonder parfum sun block op maar dan nog el valt niet tegen aan te smeren tegen die zon.
Hij is verder heel makkelijk het land in en uit te halen.
Dacht eerst even oke hoe reageerd ie als hij het land weer ingaat.
Ben ooit door een paard het halve land door gesleurd maar heb hem geleerd dat ie stil moet blijven staan maar vond ie tot nog toe moeilijk in de bak als zijn vriendje erin stond.
Maar in het land is ie heel braaf zet hem erin dan draait ie nog even naar mij krijg dan nog even een knuffel op zijn manier en dan gaat ie lekker weer naar zijn maatjes toe.

Groetjes marlon en elvis