Maar het gaat over een tinker dus.....
Een tijdje geleden was ik nog van plan om een tinker te kopen, maar de verbouwplannen in ons huis hebben deze aankoop uitgesteld.
Toch was ik al eens gaan kijken naar Indezz haar kroost. Nog eens bedankt hiervoor
En sindsdien had ik echt wel de kriebel te pakken.Ik wou en ik zou een tinker hebben
Maar ja, manlief zag dat nog niet zitten. Kwam ik op het idee om eventueel iemand te zoeken met een tinker en te vragen of ik hem mee mag verzorgen en berijden. Maar bij ons in Belgie zijn er nog niet zo heel veel tinkers en ken persoonlijk ook niemand met ene
En toevallig kwam op een advertentie: Half pension gezocht voor Tinker.Wel 30 km enkel van mijn deur,Maar ja
Ik deze opgeslagen in mijn favs en enkele dagen later zie ik hier op bokt iemand met dezelfde nickname als het paard dat een half pension zocht. AEDAN. Ik heb dan maar een pm gestuurd en wat gemaild en het resultaat:
Ik mag vanaf maandag ( gisteren dus) Aedan verzorgen en berijden 3 maal per week. En dit voor een proefperiode van 1 maand. deze periode is zowel voor Aedan, zijn bazinnetje en mij. Voor mij voor de afstand. Of ik dit kan blijven volhouden. En voor Aedan en Sara omdat ik eigenlijk niet zo een top dressuur ruiter ben en zij zijn dat wel. Ik ken de basis en thats it....
Nu vandaag was mijn 2 de dag. Ik heb op hem gereden. zalig was het. Nu meer dan ooit staat mijn besluit vast. Hij liep ontspannen zei Sara me. Dat was een goed teken. En hij is zo lief en zacht en knuffellig ( dit woord bestaat waarschijnlijk niet, maar dan heb ik het nu uitgevonden
)Ik moet eerlijk bekennen ik word verliefd op hem
Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt.
En Sara bedankt voor de kans

dan kunnen we iedereen laten meegenieten van de mooie omgeving en Aedan natuurlijk