Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Als hij dalijk binnen is, mag ik hem even uitproberen, kijken hoe het past en zit bij Lizzy. Biancaa schreef:Ik vind een barefoot zadel wel erg mooi, lijkt me ook erg praktisch. Mijn staleigenaresse heeft er 1 op proef gehad en was er zeer tevreden over. Ze heeft er nu 1 besteld, zij heeft 2 friezen. Dus ook lekkere brede paardenAls hij dalijk binnen is, mag ik hem even uitproberen, kijken hoe het past en zit bij Lizzy.
Indezz schreef:Biancaa schreef:Ik vind een barefoot zadel wel erg mooi, lijkt me ook erg praktisch. Mijn staleigenaresse heeft er 1 op proef gehad en was er zeer tevreden over. Ze heeft er nu 1 besteld, zij heeft 2 friezen. Dus ook lekkere brede paardenAls hij dalijk binnen is, mag ik hem even uitproberen, kijken hoe het past en zit bij Lizzy.
dit is wel effe off-topic.... We hebben het niet over barefoots..., maar over ijslanderzadel....

Berdien schreef:Ik heb ook een Barefoot
Maar om Indezz niet verder voor het hoofd te stoten... Al ga ik wel met Bianca mee dat er best plaats moet zijn voor een vergelijking..
Mij lijkt een Ijslanderzadel ook niet zo heel gek. Al zit je dan wel die boom inderdaad. maar daar is vast wel wat voor te vinden.
Ben ook benieuwd naar een foto!
34 cm lijkt me beter passen 
Supertje schreef:34" is een nogal brede boom hoot Pellie..... Ik weet niet wat voor paard dat dan moet zijn dat hij een boom nodig heeft van omgerekend zo'n 86 cm breed34 cm lijkt me beter passen
ijslanderzadels zijn (meestal) veel platter en hebben ook langere en rechte bladen (net als dressuur)
dus waarom idd niet op een tink voor buitenritten enzo...
(natuurlijk zoals ook met andere zadels, van een bepaald merk enzo want sommige zitten ook voor geen meter
) en ze verdelen de druk ook goed 
)