[TI] Ik moet het effe kwijt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TinkerTreas

Ik moet het effe kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-06 19:37

Ik heb nog niet echt vaak iets gepost hier, maar ik moet effe wat kwijt.
Ik heb 3 en half jaar een geweldige tinkermerrie gehad, genaamd Treasure. Ik kon er echt alles mee (in het begin niet, maar goed) veel leuke en minder leuke dingen mee gemaakt. Ze is 2 keer mee op vakantie geweest, wedstrijdjes mee gereden laatste keer zelfs eerste geworden!
Maar helaas had ik geen tijd meer voor haar, ik ben afgelopen jaar een werken/leren opleiding gaan doen en dit werd helaas te veel voor mij.

Ik had geen zin in steeds kijkers over de vloer, dus ik heb besloten om haar naar een tinkerfokker/hengstenhouder/handelaar te verkopen helemaal aan de andere kant van het land.
Dus 2 februari kwam hij m'n meisje halen. 2 Weken later hoorde ik dat Treasure verkocht was, naar mensen hier vlak in de buurt! Dat geloof je toch niet!
Ik vond het eerst maar niks, ik was bang dat ik haar tegen zou komen enzo. Afgelopen zondag is ze daarheen gebracht en die mensen wilden heel graag contact met mij.
Dus ik heb net (eerder durfde ik niet) een mailtje gestuurd. En ik kreeg gelijk reactie, echt onwijs leuk ik mag haar komen rijden als ik dat wil.
Ik heb er nu echt een super gevoel over, maar het is nog wel een beetje dubbel.
M'n meisje is niet meer MIJN meisje

Afbeelding

Sorry voor het lange verhaal, maar het is er iig uit

Tivoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 20:04

Naar voor je ...Maar ik denk dat je de goede keus hebt gemaakt voor je tink.
Ze verdient alle aandacht,maar dat had je vast zelf ook al wel bedacht
Toch stiekum wel leuk dat je haar af en toe op kan zoeken??

zwanepol

Re: Ik moet het effe kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 20:17

He get, wat een verhaal zeg.
Fijn dat ze nu in de buurt staat al was dat in eerste instantie niet de opzet, en ik kan me het dubbele gevoel voorstellen; je meisje is je meisje niet meer en een ander neemt nu de beslissingen.
Als ze aan de andere kant van het land zou staan had je er waarschijnlijk beter afstand van kunnen nemen en nu sta je denk ik voor je gevoel een beetje aan de zijlijn te kijken.
Ik denk dat je het met de tijd voor jezelf wel een plaats kan geven en als je er van kan genieten dat je toch nog bij haar mag zijn en op haar mag rijden moet je dat gewoon doen.
Super trouwens van de nieuwe eigenaren dat ze zo reageren, tof!

gesina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 11:54

Tja beetje dubbel,maar wel fijn dat de mensen die haar gekocht hebben meer over haar willen weten en jouw hebben uitgenodigd om te komen rijden.

_Anouck

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 11:57

Is wel dubbel gevoel ja. Maar denk ook wel fijn voor jou. Jij ziet haar nog en zij heeft meer aandacht enzo. Zo ben je toch nog bij haar!

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 12:15

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 13:19

@ fjordkootje: Ja dat klopt, ze stond eerst in Katwijk daar ben jij toen ook op stal geweest om bij die belgen te kijken van Carolien.
Toen heb je nog wat foto's gemaakt van Treasure.

Bedankt voor de reacties, ik heb er nu echt een goed gevoel over ze heeft volgens mij echt een super baasje gekregen. En ik wil binnenkort ook gaan kijken.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 13:44

Heh, dezelfde Treasure als waar ik een foto van posttet in het voorpluktopic? Tjee, ik had het echt gevoel dat jullie voor altijd bij elkaar zouden blijven. Sterkte joh.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 17:25

Dank je!
Dat is ook wat ik heb gehoopt, maar helaas is het anders gelopen. Gelukkig is ze goed terecht gekomen.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:38

Dat is ze zeer zeker, ik heb net sinds een week of 2 contact met die mensen, is gekomen door onze weblogs.

Berdien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 19:43

Dat is toch dezelfde Treasure als die Lotta bijreed?
Ik ken Lotta van het NLse Nightwish forum, vandaar
Heel zonde dat je haar hebt moeten verkopen, maar als ze daar goed staat en je hebt er verder een goed gevoel over..

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 17:33

@Berdien: Ja dat klopt. Lotta is afgelopen zondag al bij haar wezen kijken en ze heeft ook gereden. Ik ga van de week langs.

Morhwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 12:52

Naar dat je haar weg hebt moeten doen, maar ik denk dat ze zich geen beter tehuis had kunnen wensen.