Ik heb 3 en half jaar een geweldige tinkermerrie gehad, genaamd Treasure. Ik kon er echt alles mee (in het begin niet, maar goed) veel leuke en minder leuke dingen mee gemaakt. Ze is 2 keer mee op vakantie geweest, wedstrijdjes mee gereden laatste keer zelfs eerste geworden!
Maar helaas had ik geen tijd meer voor haar, ik ben afgelopen jaar een werken/leren opleiding gaan doen en dit werd helaas te veel voor mij.
Ik had geen zin in steeds kijkers over de vloer, dus ik heb besloten om haar naar een tinkerfokker/hengstenhouder/handelaar te verkopen helemaal aan de andere kant van het land.
Dus 2 februari kwam hij m'n meisje halen. 2 Weken later hoorde ik dat Treasure verkocht was, naar mensen hier vlak in de buurt! Dat geloof je toch niet!
Ik vond het eerst maar niks, ik was bang dat ik haar tegen zou komen enzo. Afgelopen zondag is ze daarheen gebracht en die mensen wilden heel graag contact met mij.
Dus ik heb net (eerder durfde ik niet) een mailtje gestuurd. En ik kreeg gelijk reactie, echt onwijs leuk ik mag haar komen rijden als ik dat wil.
Ik heb er nu echt een super gevoel over, maar het is nog wel een beetje dubbel.
M'n meisje is niet meer MIJN meisje

Sorry voor het lange verhaal, maar het is er iig uit
...Maar ik denk dat je de goede keus hebt gemaakt voor je tink.