[TI] prijs gemiddelde tinker

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sharmila

prijs gemiddelde tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 18:16

Ligt het nou aan mij of is de prijs van een gemiddelde tink nou aan het dalen????
Ik zat op marktplaats te gluren, en ik vond sommige prijzen wel heel erg laag.

Quinzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 18:23

Ik denk eerder dat het de tijd van het jaar is nu. Alle prijzen liggen nogal laag nu wacht maar tot de zomer
wat me wel erg opvalt is dat mensen steeds meer waarde aan papieren hechten als ze papieren hebben vragen ze soms meteen een stuk meer of beeld ik me dat in?

Pellie

Re: prijs gemiddelde tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:21

geen idee en m.i. kunnen tinkers dan ook juist weer in waarde dalen door de afstamming

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:21

prijzen liggen idd laag nu, maar er staan nou ook niet meteen de mooiste te koop en bovendien is de tijd van het jaar erg slecht. Mensen gaan idd stilaan behoorlijk veel meer aandacht en waarde schenken aan papiertje, premies,... zowel verkopers als kopers en dat vind IK persoonlijk een zeer goede zaak

Cars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:59

frenia schreef:
prijzen liggen idd laag nu, maar er staan nou ook niet meteen de mooiste te koop

Tsja smaken verschillen gelukkig,ik zie er wel tussen staan die hier op het erf niet zouden misstaan(leuke kleine cob)

Ik hoop dat de hype wat voorbij is.....zodat de massale invoer van tinkers afneemt.

Plus de prijzen waren imo in veel gevallen echt lichtelijk overdreven.

Xx_Mitt_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 20:05

Op de stoeterij waar ik mijn tinker vandaan heb, zijn ze nog steeds zeer gewilt. De gemiddelde prijs is daar sinds dat ik Lara heb gekocht met nog eens 400 euro gestegen en de mensen blijven komen.

Van de andere kant hoor ik steeds vaker dat mensen beseffen dat niet alle tinkers van die slome beginners paardjes zijn. neem Laartje als voorbeeld

de gemiddelde prijs ligt nu denk ik rond de 3200 als je naar de stoeterijen kijkt. kijk ik zo op marktplaats denk ik dat 3000 het gemiddelde is

remie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 20:07

Ik weet nog een hele goede tinker stal als je er een wilt kopen pm dan maar ff

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 21:20

CarS schreef:
Ik hoop dat de hype wat voorbij is.....zodat de massale invoer van tinkers afneemt.

Ik denk dat de massale invoer sowieso wel af zal gaan nemen, er komen steeds meer goede tinkers die hier in Nederland gefokt zijn, én die papieren hebben. Daar moeten we met z'n allen ook naar toe denk ik, zelf een goed doordachte tinkerpopulatie opbouwen !

elsie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 21:35

ik vind dat er veel gevraagd wordt en dan nog dat ze niet veeel kunnen. Men mag veel meer vragen maar dan moeten ze ook wat kunnen....liefst heel veelzijdig.

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 11:30

@CarS: ik zeg ook niet dat ze allemaal lelijk zijn maar als ik het gros vd tinkers bekijk die momenteel op verschillende verkoopsites wordt aangeboden, dan vind ik de kwaliteit niet denderend...

Sharmila

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 11:41

frenia schreef:
@CarS: ik zeg ook niet dat ze allemaal lelijk zijn maar als ik het gros vd tinkers bekijk die momenteel op verschillende verkoopsites wordt aangeboden, dan vind ik de kwaliteit niet denderend...

Ben ik het wel mee eens hoor. Het lijken soms meer kruisingen dan tinkers. Een bont iets dat toevallig iets meer haar heeft op zijn beentjes.
Hoewel er soms ook echt hele leukertjes tussen zitten.....