Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Alleen heb je er foktechnisch niet heel veel aan, maar het is echt supergaaf om mee te doen! Ruinen kunnen ook gewoon een ster-primering krijgen.. Vaak zijn er ook rijproeven, in ieder geval wel bij het ICS, dacht dat het NSvT ze ook wel organiseert.
zowiezo om te kijken hoe je tink op de anderen reageert... Pellie schreef:klopt het is gewoon erg leuk om te doen,zowiezo om te kijken hoe je tink op de anderen reageert...
Jordy wist niet waar hij moest kijken toen hij de 1e keer op de keuring kwam. Al die bonte paarden, en vooral de veulens vond hij prachtig. 
Pellie schreef:inderdaad, en ik ga ook weer ondanks dat gam een 2e premie heeft die hij hooguit met een paar punten kan opwaarderen. ik kon gewoon zien dat hij het leuk vond met al die andere bontjes
Royaltjuh schreef:Thanks, das duidelijk! Maar wat ik dan concludeer is dat het makkelijker is om een ster-primering te halen bij het NSvT dan bij het ICS... of niet?