[TI] tinker promotie op groot evenement..ai!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

tinker promotie op groot evenement..ai!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 17:09

oeioei!
ben zojuist gevraagd om met Lowara tijdens de achterhoekse paardendagen een show te geven.
Schijnt heel veel publiek te zijn, en hoewel ik wel wat ervaring heb met oa showavonden van onze club met pak hem beet 200 man, is dit toch een stukje ehm.. groter
Zit er natuurlijk wel over na te denken, het is immers een onwijze eer, en ter promotie van de Tinker is het ook wel erg goed.
maar ja... helemaal alleen in de ring.. dat is een beetje eng voor mij, en wat kan ik zoal doen?
vrijheids dressuur? gewoon dressuur? mennen? gewoon wat vertellen en Lowara als een soort ehm.. model laten fungeren?
zoveel dingen om over na te denken.
Stel ik doe het, is er iemand hier die het ook leuk vind om eraan mee te doen met zijn of haar tinker? samen een show opzetten?

Pellie

Re: tinker promotie op groot evenement..ai!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:10

misschien ga ik je nu kwetsen maar als model vind ik lowara nou niet de meest mooie tinker. maar je noemt zelf al een hoop dingen op die jullie samen kunnen doen, mennen, vrijheidsdressuur, gewoon dressuur... hoeveel showtijd krijg je, en hoeveel tijd heb je om te trainen?

Sapphire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:13

hmm wat is er mis met lowara? ik vind het een prachtige tinker en die manen..

Mariska_28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:22

Sapphire schreef:
hmm wat is er mis met lowara? ik vind het een prachtige tinker en die manen..

Die manen waren er toch af? Of ben ik in de war met een andere, kan ook hoor..

In ieder geval heftig spannend joh dat je gevraagd bent. Maar ik zou er als ik jou was goed over nadenken, als het niet gaat zoals jij wilt is het zwaar klote met zoveel publiek.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:35

ik vind haar bovenlijn niet mooi, ingevallen hals wat benadrukt wordt door de zware, lange manen.

Mariska_28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:39

Ik zag trouwens in je profiel dat je ook ballonnen met haar stuktrapt. Misschien was je er al achter maar... Als je wat zand in de ballon doet en dan opblaast, blijft ie mooi liggen.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 21:19

Pellie schreef:
ik vind haar bovenlijn niet mooi, ingevallen hals wat benadrukt wordt door de zware, lange manen.

ter promotie van het karakter,.
uiterlijk maakt mij toch nooit uit want het stamboek vind ik persoonlijk vaak niet voldoen aan waar ze zich aan moeten houden qua duidelijkheid in de bouw en gangen
juist de veelzijdigheid en mogelijkheden van de Tinker, daar wil ik mee promoten. je kunt een plaatje van een tinker neerzetten,maar als die maar weinig of alleen de standaard dingen kan, vind ik dat beestje niets waard voor een promotie zoals ik die wil doen ( eigen willetje.. ik weet het)

zat zelf na eigen beraad te denken aan iets in fantasie stijl, veel Vrijheids dressuur, aankleding in middeleeuwse stijl, beetje knallen erin verwerken en zonodig de koets er neerzetten voor snel inspannen, plastic voor paard inpakken, en misschien geblindoekt galopperen ( doet het altijd goed )

edit: slik.. het parkeer terrein vorig jaar....
Afbeelding

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:25

daar heb je zeker gelijk aan, het mooie voorbeeldplaatje van een tinker alleen is niet goed genoeg.
ik ben écht benieuwd naar wat je op gaat zetten want hier op de bokt foto's heb je al laten zien hele leuke crea dingen te kunnen doen met haar.

Amytjuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:42

Hoi

Ik zou VRIJHEIDS DRESSUUR doen!!!
Je hebt een hartstikke mooie tinker vind ik dus!

suc6 groetjes Amy

Sapphire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:48

zijn lowara der manen er nou af??

lhOveSs_siDj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:49

ik zou ook vrijheidsdresuur doen,,!! en tip,, !! als er iets gebeurt wat helemaal niet gepland stond gewoon doorgaan en niet laten merken dan valt het het minste op,, ik heb het ook een aantal keren meegemaakt en haast niemand had het in de gaten,,!!!

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 23:10

Sapphire schreef:
zijn lowara der manen er nou af??

ehm nee, wel een heel stuk korter ivm dat ze erop is gaan staan pas geleden toen ik ziek was en mijn ouders de verzorging deden, maar ze zijn voor normale maatstaven nog steeds erg lang ( rond de 1m 30 ofzo? )

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 16:46

Pellie schreef:

ben het eigelijk wel met pellie eens..
Maar als jeiets anders benadrukt valt het niet zo op
veel plezier !! enne ik heb geen flauw idee hoe en wat eigelijk