En als ze het echt niets vinden worden ze op een zeker moment bekeerd!Laatst was ik Kieran aan het poesten en nadat ze eerst had vastgesteld dat Kieran inderdaad een Tinker is, merkte 1 van de nieuwe meiden op stal op dat ze hem toch wel erg leuk en schattig vindt! Op haar vorige stal stonden maar liefst 30 Tinkers en uit haar woorden maarkte ik op dat ze er eigenlijk niets mee had, want ze vond ze allemaal maar klein (ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar deze Tinkies!) en Kieran is zo groot en ziet er zo knuffelig uit!!
Ze was aangenaam verrast dat Kieran een Tinker is omdat ze een heel ander en eenzijdig beeld van Tinkers had.Ook de meest serieuze dressuurruiter bij ons op stal met een duur sportpaard onder haar kont smelt voor mijn knuffelbeest!
Emiel Voest, waarvan ik uit betrouwbare bron had vernomen, dat hij Tinkers echt helemaal niets vindt, betrapte ik er op dat hij Kieran liefdevol op zijn neus kuste!
En gisteren, het moet niet gekker worden, terwijl ik in de bak aan het rijden was, kwam 1 van de meiden (zelf heeft ze een draver) met haar visite bij de bak staan met de opmerking ' Ik moet even je paard showen, hoor!'
Ben altijd helemaal trots op zulke momenten!!
Hebben jullie ook het idee dat de paardrijdende mens eigenlijk het liefst een Tinker wil?

. Stalhoudster zegt ook dat ze het makkelijkste paard van stal is (en ik vind haar ook het mooiste van de bups
).
Maar het leuke is dat ze wel steeds wint van al die snelle manegewelsjes....

tegendeel dus
.