Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

frenia schreef:Ik ben het stilaan kotsbeu om me te moeten verdedigen, maar als je het zo neutraal en vriendelijk vraagt
ik ga wel niet opnieuw mijn motivatie geven...
Ik blijf lid.
ceesje schreef:frenia schreef:Ik ben het stilaan kotsbeu om me te moeten verdedigen, maar als je het zo neutraal en vriendelijk vraagt
ik ga wel niet opnieuw mijn motivatie geven...
Ik blijf lid.
Twee eerste premies ICS merries hebben wij , al zouden ze bij het NTS in het stamboek staan . De stap, draf en galop blijft hetzelfde.
Ook of denemarken,noorwegen en tinkers in china geregistreerd staan bla bla bla ........... ja het is wat, in het kwpn zijn ook meningsverschilen ruzies over ras standaard etc en het tinkerstamboek heeft twee stromingen....... als je sommige mensen hoort .....
en toch het is de liefde en de interesse voor paarden wat ons een gemeenschappelijke factor geeft en wat levert de strijd van stamboeken dat op ?????? ( Jammer?) Groetjes Ceesje
Pellie schreef:hihi frenia en ceesje... dat wordt toch helemaal niet gevraagd waar jullie het over hebben??
ik als NST-er heb er ook wel een mening over;
in eerste instantie zeg ik als ik ICS-er was, lid blijven en hopen op betere tijden.
Aan de andere kant, een tijdelijke stop vanwege de financien zou ook wat zijn en kunnen nederlandse leden ook overstappen naar een buitenlandse ICS?
ik geloof niet dat lon het erg vindt dat ik mijn mening hier geef. er worden geen off topic zaken aangehaald
want je bent niet zo radicaal om te zeggen: alles aan het NST is goed dus allen daarheen
maar geeft tips en vraagt je ook eerlijk wat af 
frenia schreef:Ik ben het beu dat ik mezelf en mijn keuze steeds moet verdedigen, dat ik altijd voor domme en blinde aanzien word.
jacky2 schreef:Ik ben officieel nog wel lid,maar heb macho wel al laten keuren en inschrijven bij het Nederlandsstamboek.
Ik moet alleen nog opzeggen,maar ben volgens mij alweer te laat !
Pellie schreef:nee ik kan het ICS als fenomeen op zich en zijn cobs zeker waarderen!!! Het zou als vereniging ook prima bij mij passen![]()
Soxje schreef:Ik vind het ook rare antwoorden.
Zelf zou ik zeker geen frauderend bestuur blijven steunen door mijn lidmaatschap. Let wel: ik ben onpartijdig en heb altijd geneigd tot lidmaatschap van het ICS maar door de rare capriolen met die buitenlandse reizen van de secretaris aldaar en rare keuringen ben ik geen lid geworden. Als er een fatsoenlijk bestuur komt ben ik de eerste die me aanmeld en eindelijk Sox kan laten opnemen en keuren.
Ik zal waarschijnlijk een ICS hengst nemen als pa en het zal me eigenlijk een zorg zijn hoe dat dan verder moet. Maar lid worden van het ICS Nederland zoals dat nu functioneert verdom ik echt.
(dat was namelijk mijn oorspronkelijke reden dat ik ooit lid ben geworden van de Tinkervereniging) 
--> er zijn heel veel mensen geen lid van een stamboek
(t is allemaal al zo bekend)